God Mode

God Mode

5,6
23 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 5.3
X360 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Saber Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
19.04.2013
Europa:
19.04.2013
Producent:
Saber Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
19.04.2013
Europa:
19.04.2013

God Mode - opis gry

God Mode jest humorystyczną strzelaniną TPP wyprodukowaną przez studio Old School Games i wydaną przez firmę Atlus w kwietniu 2013 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360 w dystrybucji cyfrowej. Jak zapewniali sami twórcy, studio postawiło sobie za cel dostarczenie wysokojakościowej, niskobudżetowej produkcji.

W God Mode gracz kieruje potomkiem greckiego bóstwa, które podpadło innym mieszkańcom Olimpu, zostało wygnane z góry i stało się śmiertelnikiem. Celem grającego jest przemierzanie labiryntów Hadesu, rozprawianie się z wszystkimi napotkanymi przeszkodami i ostatecznie odzyskanie należytego szacunku wśród innych bogów. Produkcja  Old School Games pozwala na zabawę w pojedynkę lub w kooperacji do czterech osób (przez Internet).


 
God Mode to rodzaj Hordy z serii Gears of War, pozbawiony niuansów taktycznych i zaawansowanej współpracy zespołowej. Gracz lata zawodnikiem po arenie w ujęciu TPP, naparzając nieprzerwanie do potworów ze strzelby, pistoletu maszynowego czy miniguna, wykonując uniki na boki (brak systemu osłon). Staroszkolny arcade na całego. Deweloper nie marnuje ani chwili na prezentację fabuły. Od razu wchodzimy do akcji na pięciu arenach, stylizowanych na klimaty znane z mitów greckich. Lawirujemy między hordami kościotrupów, minotaurów, gladiatorów czy latających jaszczurek, starając się zebrać jak największą ilość punktów doświadczenia i złota, które następnie można przeznaczyć na lepszą broń. 
 
Do eksterminacji legionów brzydali stosujemy nie miecze, lecz różnego rodzaju broń palną. Każda nowa fala adwersarzy przynosi również zmianę ogólnych warunków panujących na arenie. Modyfikacje mogą być dodatnie, takie jak nieskończona ilość amunicji dla drużyny czy osłabienie wszystkich wrogów, lub ujemne – np. zwiększenie potencjału bojowego oponentów lub tymczasowe włączenie friendly fire. 

Wideo - God Mode

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper