Fire Emblem: Radiant Dawn

Fire Emblem: Radiant Dawn

7,7
7 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Intelligent Systems
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
22.02.2007
Europa:
14.03.2008
Producent:
Intelligent Systems
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
22.02.2007
Europa:
14.03.2008

Fire Emblem: Radiant Dawn - opis gry

Fire Emblem: Radiant Down to strategia turowa wyprodukowana przez studio Intelligent Systems i wydana przez Nintendo na konsolę Wii. Radiant Down kontynuowało pewne wątki Path of Radiance, poprzedniej części serii, która ukazała się jeszcze na GameCube’ie.

Akcja rozgrywa się na kontynencie zwanym Tellius. Początek historii skupia się wprawdzie na zmaganiach bohaterki imieniem Micaiah, która razem ze swoimi towarzyszami broni toczy boje z armią teokratycznego Begnion, jednak fabuła w późniejszym czasie przedstawia również wydarzenia z innych perspektyw przez co nie da się tu wskazać jednego konkretnego protagonisty. Nie wchodząc zbytnio w szczegóły można jednak powiedzieć, że gra kontynuuje pewne wątki Fire Emblem: Path of Radiance.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Formuła rozgrywki została zachowana, co znaczy, że walki toczą się w systemie turowym na polach przypominających szachownice. Wielu bohaterów z poprzedniej części zalicza w Radiant Down powrót, ale pojawiają się także zupełnie nowe twarze. Jeśli posiadamy save z Path of Radiance możemy dodatkowo liczyć na boosta do parametrów oraz zachować relacje międzyludzkie, które mają wpływ na przebieg bitew.

 

Radiant Down wprowadza do klasycznej formuły Fire Emblem kilka dodatków. Pojawiają się tu nowe rodzaje broni oraz umiejętności (nowa-stara dark magic), a także pewne modyfikacje systemu walki (np. nowe klasy i wyższe levele broni). Największe novum to prawdopodobnie wpływ wysokości terenu na przebieg bitew, co może dać nam przewagę lub postawić w trudniejszej sytuacji. Dla przykładu jednostki stojące wyżej będą dysponowały lepszą celnością.

 

Dla osób, które nie przepadają za Wiilotem i nunchakiem, twórcy przygotowali możliwość podpięcia pada do GameCube’a. Co ciekawe, gra miała pierwotnie posiadać funkcje sieciowe (pozwalające np. pobrać nowe mapy lub jednostki), ale z pomysłu zrezygnowano z obawy o zepsucie balansu rozgrywki.

Wideo - Fire Emblem: Radiant Dawn

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper