Slain: Back from Hell
945V

Slain: Back from Hell

Slain: Back from Hell
  • Producent: Wolf Brew Games
  • Wydawca: Digerati Distribution
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 24.03.2016
  • Europa: 24.03.2016
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Akcja, Platformowa
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • przemoc

Slain: Back From Hell to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana przez niezależne studio Wolf Brew Games. Tytuł ukazał się pierwotnie na komputerach, a później został przeniesiony także na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Pod względem rozgrywki przypominał on klasyczne odsłony serii Castlevania.

 W grze wcielamy się w postać niejakiego Bathoryna, który wraca z piekieł do świata żywych po to, aby uratować krainę Chalh przed wampirzym lordem Vrollem.

Back From Hell to w rzeczywistości druga wersja Slain. Pierwsza ukazała się tylko na komputerach, zbierając raczej średnie oceny. Nowością jest usprawniona mechanika, ale poza tym wyeliminowano też dość liczne techniczne bugi obecne w pierwowzorze. Pod względem rozgrywki gra przywodzi na myśl klasyczne odsłony serii Castlevania, w których brnęliśmy przed siebie eliminując stawiające opór rzesze straszydeł.

Bardziej niż na sekcje zręcznościowe i pokonywanie przeszkód gra stawia nacisk na walkę. Twórcy przygotowali całkiem rozbudowany system. Mamy tu zatem trzy różne bronie, możliwość odpalania potężniejszych ataków poprzez ich ‘naładowanie’, ataki z powietrza, różne zaklęcia (zużywają wskaźnik many), blokowanie, uniki oraz wyprowadzanie kontrataków po wykonaniu udanego uniku. Co warto dodać, nie wszystkie umiejętności dostępne są od początku naszych zmagań.

Na naszej drodze spotkamy rozmaitych nieprzyjaciół. Szkielety, insektopodobne demony, zjawy, ciskające pociskami statuy itd. itp. Każdy przeciwnik ma jakąś swoją piętę achillesową, którą warto odkryć jeśli chcemy ułatwić sobie zadanie. Do tego dochodzą także bossowie, często o sporych gabarytach, z którymi pojedynki zaprojektowane są tak, byśmy musieli znaleźć właściwą strategię działania.

Gra podzielona jest na levele (całość można ukończyć w około sześć godzin). Nie ma w niej elementów RPG ani craftingu.

Recenzje

Podobne gry