The Legend of Heroes III: Song of the Ocean

The Legend of Heroes III: Song of the Ocean

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -
PSP -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.01.2006
Producent:
Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.01.2006

The Legend of Heroes III: Song of the Ocean - opis gry

The Legend of Heroes III: Song of the Ocean jest trzecią odsłoną znanej serii japońskich RPG dostępną na konsolę PlayStation Portable. Premierę miała w styczniu 2006 r., za developing odpowiadała firma Falcom do spółki ze studiem MiCROViSion, a za developing firma Bandai Namco Games.

Numer "III" w tytule stosowany jest tylko wobec amerykańskiego wydania gry. Tytuł jest sam w sobie piątą odsłoną serii The Legend of Heroes, a jednocześnie trzecią i finalną grą wieńczącą tzw. Garghav Trilogy, choć chronologicznie rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami znanymi z Prophecy of the Moonlight Witch i A Tear of Vermillion.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przedstawiona historia rozgrywa się na terenie trzeciej z krain Garghav - Wetlunie, w roku Garghav Year 943, 7 lat po wydarzeniach z "A Tear of Vermillion" a 49 lat przed wydarzeniami z "Prophecy of the Moonlight Witch". Głównym bohaterem jest tym razem Forte - młody muzyk mieszkający w wiosce Racos Palma, we wraku kutra łowieckiego przerobionego na dom. Wraz ze swoją przyjaciółką Uną oraz dziadkiem, uznanym trubadurem McBainem, dowiadują się o zamieszkującej kiedyś Wetlunę rasie zwanej Plemieniem Wody, którego pieśni były równie potężne co dzisiejsza magia. Ich najpotężniejszym dziełem była Pieśń Wody o mocy tak potężnej, że każdy z jej 24 wersów został wyryty na granicie zwanym Kamieniem Brzmienia i rozrzucony po terytorium całej krainy. McBain, póki jeszcze wiek mu na to pozwala, chce odnaleźć wszystkie kamienie i poznać sekret Utraconej Pieśni, wyrusza więc w podróż, zabierając ze sobą Forte, Unę i swojego wiernego psa Jana. 

Dodatkowych szlifów doczekał się w końcu system walki. Widoczni na mapie przeciwnicy mają widoczne wobec ciebie dyspozycje (przestraszony, neutralny i wrogo nastawiony), które pomogą w ich wyminięciu lub wywołaniu potyczki. Część z nich posiadać także będzie atrybuty żywiołów, które możemy wykorzystać do zadania wyższych niż zwykle strat swoimi czarami. Same czary, w odróżnieniu od technik broni, nie będą mogły zostać użyte do momentu założenia na daną postać konkretnego magicznego kamienia. W przypadku rzucenia przez członków drużyny kombinacji czarów aktywowany zostanie wzmocniony czar zwany Ensemble Magic.

Gra wykorzystuje ciekawą mechanikę tzw. Tuning Forks - narzędzi do strojenia instrumentów, przy których Forte może wygrywać melodie w wybranych miejscach Wetluny. Zostaje on wtedy przeniesiony do "strefy transferowej", z poziomu której będzie mógł wypełnić specjalne scenariusze bazujące o wydarzenia i postacie znane z dwóch poprzednich odsłon trylogii. Ich wybór oraz postępy bazować będą na naszych zapisanych stanach gry z "A Tear of Vermillion" i/lub "Prophecy of the Moonlight Witch". W przypadku ukończenia odpowiedniej liczby scenariuszy możliwe będzie przyłączenie do drużyny protagonistów z Cathedral i Ragpick, a także wyuczenie się ich kluczowych umiejętności.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper