Yo! Joe!
1414V

Yo! Joe!

Yo! Joe!
  • Wydawca: Hudson Soft
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 1993
  • Europa: 1993
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Zręcznościowa, Przygodowa, Platformowa
  • Liczba graczy: 1-2
  • od lat 12

Yo! Joe! to gra przygodowo-zręcznościowa wydana na komputery: Amiga, PC. Gra została wyprodukowana przez Scipio w 1993 roku, a wydawcą jest Hudson Soft.

Galeria - Yo! Joe!
  • Yo! Joe!
  • Yo! Joe!
  • Yo! Joe!
  • Yo! Joe!
  • Yo! Joe!
  • Yo! Joe!
  • Yo! Joe!

Gracz wciela się w postać o imieniu Joe, któremu towarzyszy jego przyjaciel - Nat. Odbywają oni podróż przez różne zakątki świata jednocześnie oczyszczając je z wszelakiego zła. Zamek, egipska piramida, świątynia majów, chiński pałac, metro, Nowy Jork - to lokacje, które zwiedzi gracz podczas swoich przygód. Gra jest nastawiona na kanapową kooperację. Drugi gracz steruje przyjacielem Joe - Natem.

W grze jest dość bogaty arsenał broni (ręczna, miotana), ale na samym początku bohaterom muszą wystarczyć pięści i ciosy nogami. Dodatkowe punkty energii i życia w grze są rozmieszczone dość intensywnie, ale należy pamiętać, że podczas grania we dwóch, trzeba się sprawiedliwie podzielić. Nunczako, stalowa rura, piła łańcuchowa, gwiazdki ninja, koktajl mołotowa - tak przedstawia się arsenał, w który gracz może wyposażyć swoją postać. 
Przeciwnicy w grze dzielą się na tych słabszych i silniejszych, gdzie prawie każdy etap kończy się walką z bossem. Do walk z nimi najlepszą bronią będą gwiazdki ninja i/lub koktajl mołotowa, ponieważ jest szansa, że Joe/Nat nie utracą wtedy energii zdrowia.

Od strony graficznej gra prezentuje się bardzo ładnie. Jest duża paleta kolorów, dzięki czemu nie wydaje się nudna i monotonna. Podczas gry oprócz odgłosów padających przeciwników jest muzyka w tle, która idealnie komponuje się w całość. Gra staje się dzięki temu ciekawsza i nadaje jej odpowiedni klimat. Sterowanie jest bardzo proste i precyzyjne. Do grania we dwóch wymagany jest drugi dżojstick.

Minusem na pewno jest brak możliwości rozpoczęcia gry po utracie życia w wybranej lokalizacji, tak więc w momencie poniesienia porażki grę trzeba zaczynać od początku. Poziom trudności poszczególnych etapów jest dość nierówny. Pierwsze dwa są w miarę łatwe, ale kolejne wymagają trochę wysiłku.

Podobne gry