SKLEP
The Playroom VR
905V

The Playroom VR

The Playroom VR
  • Producent: Japan Studio
  • Wydawca: Sony Computer Entertainment
  • Wersja językowa: Polska Pełna
  • Premiery
  • Świat: 13.10.2016
  • Europa: 13.10.2016
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Zręcznościowa, Wirtualna rzeczywistość
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 3

The Playroom VR to kolekcja kilku minigier robiących użytek z gogli wirtualnej rzeczywistości. Produkcja była dostępna za darmo dla wszystkich posiadaczy PlayStation VR. Za jej produkcję odpowiadały japońskie studia Sony.

The Playroom VR, który jest swoistą kontynuacją The Playroom z 2013 roku, zawiera łącznie pięć minigierek. Są to Kot i Mysz, Potwór na Wolności, Poszukiwany!, Nawiedzony Dom oraz Na Ratunek Robotom.

W Kot i Mysz gracze z goglami wciela się w kota, którego zadaniem jest łapać myszy - czyli pozostałych graczy. Utrudnienia są jednak dwa: po pierwsze, zza kurtynki kot/gracz nie widzi myszy, a po drugie - myszy, które zbierają porozrzucane kawałki sera, muszą być w ruchu jeśli sierściuch ma je złapać. Rozgrywka trwa trzy rundy.

W Potworze na Wolności miasto zostaje zaatakowane przez wielkiego morskiego potwora. Gracz z goglami przejmuje nad nim kontrolę a pozostali, wcielając w małe roboty, uciekają. Potwór niszczy to, co napotyka na swojej drodze, tymczasem pozostali unikają jego ataków. Jeśli roboty nie dadzą się pokonać, na koniec planszy będą mogły same pokonać przeciwnika.

Akcja trzeciej minigry nazwany Poszukiwany! dzieje się na amerykańskim dzikim Zachodzie. Gracz z goglami wchodzi w buty szeryfa, który musi powstrzymać bandziora. Sęk w tym, że nie wiemy jak wygląda. Wiedzą to osoby korzystające z telewizora, które udzielają mu podpowiedzi.

Czwarta minigra, Nawiedzony Dom, przypomina słynnych “Pogromców duchów” (Ghostbusters). Musimy łapać duchy, lecz -- podobnie jak miało to miejsce w Wanted -- nie wiemy nic o ich lokalizacji. Najpierw należy przeskanować pomieszczenie (łącznie cztery), a następnie działać według dawanym nam wskazówek.

W ostatniej minigrze, Na Ratunek Robotom, mamy do czynienia z czymś przywodzącym na myśl trójwymiarowe platformówki. Gracz z goglami kontroluje małego robota, który potrafi skakać, uderzać i używać kotwiczki, a druga osoba, śledząc zabawę na telewizorze z innej perspektywy, lata i zapewnia mu różnego rodzaju wsparcie z powietrza.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme