SKLEP
Tokyo Twilight Ghost Hunters
2883V

Tokyo Twilight Ghost Hunters

Tokyo Twilight Ghost Hunters
  • Producent: Toybox
  • Wydawca: NIS America
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 10.04.2014
  • Europa: 13.03.2015
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • wulgarny język

Tokyo Twilight Ghost Hunters to japońska gra RPG z elementami visual novel wyprodukowana przez studio Toybox i wydana w Europie przez NIS America. Tytuł ukazał się na PlayStation 3 oraz PlayStation Vita.

Główny bohater to nowy uczeń Kurenai Academy, który już pierwszego dnia, wraz ze swoją koleżanką, natyka się na ducha. Szybko okazuje się, że protagonista ma dwie unikalne zdolności - potrafi dostrzec istoty z zaświatów oraz egzorcyzmować je. W wyniku tego wydarzenia zapisuje się więc do organizacji Gate Keepers, która para się łapaniem duchów.

Historia stylizowana na serial anime. Mamy tu zatem do czynienia z ‘odcinkami’, podczas których będziemy rozwiązywać problemy różnych osób, które nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego (oprócz tego, rzecz jasna, że zmagają się z siłami nieczystymi). Tokyo Twilight Ghost Hunters podzielone jest na dwie główne części - część przygodową oraz walkę. Obie robią użytek z ciekawych patentów. Podczas sekcji przygodowych możemy korzystać ze specjalnego interfejsu, który pozwala wchodzić w interakcję z otaczającym bohatera światem angażując jego zmysły i emocje. Np. wybór przyjacielskiego nastawienia i dotyku pozwala uścisnąć rękę rozmówcy. W pewnych sytuacjach da się nawet odblokować szósty zmysł, który odblokowuje niedostępne w normalny sposób informacje.

Walki z kolei przypominają wirtualne szachy do czego przyczynia się specjalne urządzenie zwane Ouija Pad. Na jego ekranie znajduje się plan pomieszczenia, po którym będziemy się poruszać, oraz lokalizacja nasza i naszych oponentów. Rzecz polega na tym, by tak ustalić ruchy podopiecznych, żeby złapali oni duchy. W tym celu możemy używać przedmiotów dających jakiś pozytywny efekt lub pułapek.

Pod koniec jesteśmy rozliczani. Od tego, jak nam pójdzie zależy wynagrodzenie. Generalnie im szybciej, tym lepiej. Warto jednak pamiętać, że od nagrody odejmowana jest kwota za naprawę zniszczeń, których dokonaliśmy w trakcie ‘pracy’.

Recenzje

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme