MotoGP 13
6752V

MotoGP 13

MotoGP 13
  • Producent: Milestone
  • Wydawca: Capcom
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 21.06.2013
  • Europa: 21.06.2013
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Wyścigi
  • Liczba graczy: 1-12

MotoGP 13 to kolejna odsłona serii znana doskonale wszystkim fanów wirtualnych wyścigów motocyklowych. Tytuł zmierza na PS3, Xboksa 360 oraz PS Vita, a za jego produkcję odpowiada studio Milestone.

Marka MotoGP powróciła po 4 latach w łapska włoskiego zespołu deweloperskiego, który ma na swoim koncie również takie serie ja WRC, SBK oraz FIM Motocross World Championship. Gra może pochwalić się przede wszystkim opracowanym od podstaw silnikiem. Ekipa twórców MotoGP 13 zrewidowała całkowicie fizykę prowadzenia sportowych, dwukołowych torped. Wszystko po to, by zapewnić nam jak najbardziej realistyczne wrażenia z jazdy. Znakomicie wypada też hamowanie - jednoślady wytracają prędkość w realistyczny sposób, a do tego możemy niezależnie operować tylnym i przednim "heblem", co pozwala np. na delikatne zacieśnianie łuku w pochyleniu.

Przyjrzano się też rozmaitym trybom rozgrywki. Przede wszystkim pod lupę wrzucono moduł kariery, który tym razem zaoferował znacznie głębszą immersję. W Valentino Rossiego albo Nicky'ego Haydena wcielamy się nie tylko na znanych z telewizyjnych emisji torach (w grze dostępne są wszystkie obiekty z pełnego sezonu) - motocyklistom towarzyszymy  również w kilku miejscach poza samymi wyścigami. Tworzenie własnego motocyklisty ogranicza się do nadania mu imienia i wybrania stylu zachowania. Oprócz opcji szybkiego rozegrania wyścigu czeka na nas prosty tryb Grand Prix, dzięki któremu możemy piąć się po szczeblach kariery i przeskakiwać do coraz wyższych klas pojemności silnika. Zabawę w multiplayerze można prowadzić przez split-screen ze znajomym (niestety rywalizujemy wtedy tylko z 4 zawodnikami, kierowanymi przez konsolę) albo w 12 osób przez Internet.

Nie zabrakło oczywiście pełnej sportowej licencji. W MotoGP 13 pojawili się wszyscy zawodnicy z sezonu 2013, a także komplet maszyn. Przy tworzeniu gry pomagali sami sportowcy, a ekipa miała okazję pojawić się osobiście na każdym z obiektów, aby móc odwzorować maksymalnie realistycznie każdy zakręt i element otoczenia.

Podobne gry