SKLEP
Call of Duty: Modern Warfare 3
81504V

Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3
  • Premiery
  • Świat: 08.11.2011
  • Europa: 08.11.2011
  • Polska: 08.11.2011
  • Gatunek: Strzelanina FPP, Strzelanina
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 18
  • wulgarny język
  • online
  • przemoc

Call of Duty: Modern Warfare 3 jest strzelaniną z widokiem z pierwszej osoby stworzoną przez studio Infinity Ward i wydaną przez Activision Blizzard w listopadzie 2011 roku na PC oraz konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Ukazały się również wersje na Nintendo Wii i DS, jest to jednak zubożona edycja względem Call of Duty: Modern Warfare 2 z PS3 i X360.

Historia, którą opowiada Modern Warfare 3, rozpoczyna się niedługo po zakończeniu „dwójki”. Konflikt pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Federacją Rosyjską rozgorzał na dobre, a zadaniem gracza jest wykonywanie kolejnych misji zleconych przez dowództwo. W czasie trwania kampanii gracz wciela się w wielu bohaterów, m.in. w funkcjonariusza Służby Ochrony Federacji Rosyjskiej, amerykańskiego komandosa z Delta Force czy członka brytyjskiego oddziału SAS. Duża liczba grywalnych postaci pozwala deweloperowi wrzucać gracza w wydarzenia mające miejsce w różnych zakątkach globu, jak również zapewnić zróżnicowanie jednostek i klas postaci.

Call of Duty: Modern Warfare 3 od Infinity Ward w sferze rozgrywki praktycznie niczym nie różni się od poprzednich gier z CoD w tytule. Gracz w asyście kompanów przemierza liniowe i wąskie lokacje, faszerując ołowiem napotkanych oponentów. Twórcy umieścili w swojej produkcji kilka efektownych skryptów, starali się również urozmaicić rozgrywkę. Raz przyjdzie nam infiltrować częściowo zalany pokład łodzi podwodnej, prowadzić ostrzał z pojazdów lądowych i powietrznych, jak również asekurować partnerów jako snajper. Tryb multiplayer doczekał się drobnych szlifów, ponownie można spróbować swoich sił także w walce z zombie.

Piąty raz z kolei deweloper korzysta z silnika, który po raz pierwszy zastosowano w Call of Duty: Modern Warfare z 2007 roku. Wprawdzie w dalszym ciągu gra działa w sześćdziesięciu klatkach na sekundę, ale pomieszczenia, przez jakie przebijają się bohaterowie, są sterylne, a efekty wybuchów nie prezentują najwyższego poziomu. Na plus należy zaliczyć ścieżkę dźwiękową autorstwa Briana Tylera.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme