Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All (DS)

Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All (DS)

Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All
  • Producent: Capcom
  • Wydawca: Capcom
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 26.10.2006
  • Europa: 16.03.2007
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Przygodowa
  • Liczba graczy: 1
  • od lat 12
  • przemoc

Ocena społeczności

8.441 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Phoenix Wright: Ace Attorney: Justice for All to gra japońska przygodówka wyprodukowana i wydana przez Capcom najpierw na GameBoy Advance (wersja ta nie ukazała się poza Japonią), a następnie przeniesiona również na NDS-a (gdzie zdobyła największą popularność) i Wii. Była to druga część serii Ace Attorney.

Wydarzenia w Justice for All rozgrywają się rok po tych, których świadkami byliśmy w pierwszej części. Gracz ponownie wciela się w tytułowego bohatera, Phoenixa Wrighta, któremu przyjdzie rozwiązać kilka spraw kryminalnych. Przed rozpoczęciem historii straci on jednak pamięć w wyniku pewnego wypadku.

Jeśli chodzi o rozgrywkę, Justice for All przypomina graficzną nowelę. W wersji na NDS tytuł korzysta z ekraniku dotykowego, lecz poza tym nie używamy żadnych funkcji konsoli. Gra, podobnie jak pierwowzór, podzielona jest na dwie części: dochodzenie i proces.

Justice for All oferuje kilka nowości względem poprzednika, np. możliwość przedstawienia [oprócz dowodów w sądzie] profili osób mających związek z bieżącą sprawą. Najważniejszy wśród usprawnień jest jednak system o nazwie Psyche-Lock. Niektórzy świadkowie mają w grze ‘zamknięte’ serca do których musimy trafić przedstawiając odpowiedni dowód. Właściwe postępowanie ujawnia prawdę, niewłaściwe może spowodować, że przegramy. W odróżnieniu od procesu, gdzie ciągle mamy nóż na gardle, tutaj jesteśmy w stanie skończyć ‘odblokowywanie’ delikwenta w każdej chwili.

Co warto przy tej okazji wspomnieć, w drugiej odsłonie Ace Attorney inaczej przedstawiono ‘energię” informującą o stanie naszych poczynań. W ‘jedynce’ były to wykrzykniki, które traciliśmy po popełnieniu błędu (po pięciu pomyłkach przegrywaliśmy sprawę), tutaj mamy z kolei do czynienia z paskiem/wskaźnikiem. Kurczy się on przy każdej wtopie, a ilość, jaka zostanie uszczknięta, zależna jest od wielkości strzelonej gafy.

Podobne gry