Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
5852V

Full Spectrum Warrior: Ten Hammers

Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Premiery
  • Świat: 27.03.2006
  • Europa: 23.06.2006
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strategiczna, RTS
  • od lat 18
  • wulgarny język
  • przemoc

Full Spectrum Warrior: Ten Hammers to strzelanina, stanowiąca sequel Full Spectrum Warrior. Gra Pandemic Studios została wydana przez THQ w marcu 2006 roku na Xboksa, PS2 i PC. Deweloperzy tak zaprojektowali swoją grę, by oferowała pewien stopień realizmu w trakcie walk (w szczególności podczas potyczek ulicznych).

Galeria - Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
  • Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
W Full Spectrum Warrior: Ten Hammers pojawiło się kilka innowacji gameplayu znanego z pierwszej odsłony serii. Przede wszystkim deweloperzy pozwolili nam na dzielenie plutonu na dwa zespoły. Gracz otrzymał również umieszczania grup uderzeniowych wewnątrz budynków. Zręby gameplayu pozostały jednak niezmienione - istotą potyczek w Full Spectrum Warrior: Ten Hammers jest nadal odpowiednie manewrowanie plutonem żołnierzy, ukazywanych z perspektywy TPP. Kolejne grupy żołnierzy muszą osłaniać się nawzajem, tak by zrealizować wyznaczone cele. Gracz nie steruje bezpośrednio żadnym z członków plutonu, ale wydaje im rozkazy za pośrednictwem menu kontekstowego i specjalnego kursora. W ten sposób rozkazujemy żołnierzom np. schować się w danym miejscu, rozpocząć prowadzenia ognia zaporowego itd.
 
Akcja Full Spectrum Warrior: Ten Hammers rozgrywa się 6 miesięcy po upadku reżimu w Zekistanie. Pojawiają się jednak nowe problemy po tym jak zapanował tam ustrój demokratyczny. W wielu miejscach kraju dochodzi do powstań. Siły Narodów Zjednoczonych są zmuszone przeciwstawić się partyzantom z grupy Al-Ra'id. Tytuł podzielone jest w strukturze scenariusza na 4 rozdziały - każdy opowiada o nowym epizodzie wojny ze stronnictwem Al-Ra'id.
 
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers nie zostało tak ciepło przyjęte jak poprzednia odsłona serii. Recenzenci krytykowali zbyt silne próby urzeczywistnienia walk poprzez wprowadzenie elementów sterowania, które nie działały dobrze. Inni dziennikarze jako minus wskazywali też bardzo liniowe poziomy, których przechodzenie ograniczone było do tylko jednego sposobu. Inni recenzenci jako zalety gry wymieniali ulepszoną Sztuczną Inteligencję czy uwzględnienie kilku trybów multiplayerowych. Średnia ocen Full Spectrum Warrior: Ten Hammers wyniosła ok. 7/10.
Video - Full Spectrum Warrior: Ten Hammers

Podobne gry