Yggdra Union: We'll Never Fight Alone

Yggdra Union: We'll Never Fight Alone

6,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PSP 8.0
GBA 10.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Strategiczna
Premiery
Świat:
23.03.2006
Europa:
28.02.2007
Producent:
Sting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Strategiczna
Premiery
Świat:
23.03.2006
Europa:
28.02.2007

Yggdra Union: We'll Never Fight Alone - opis gry

Yggdra Union: We’ll Never Fight Alone to strategia turowa wyprodukowana przez japońskie studio Sting i wydana w Europie przez 505 Games. Tytuł ukazał się na GameBoy Advance i -- to już później -- PlayStation Portable (wersja na sprzęt Sony nie trafiła jednak do Europy).

Yggdra Union to kolejna część sagi Dept. Heaven, w której skład wchodziły jeszcze takie tytuły Sting jak Riviera, Knights in the Nightmare i Gungnir. Akcja toczy się w krainie o nazwie Fantasinia, w której zbyt śmiało zaczyna sobie poczynać imperium Bronquian. W następstwie inwazji wytrzebiona zostaje niemal cała rodzina królewska, za wyjątkiem księżniczki Yggdry Yuril Artwaltz. Zostając właściwie z niczym musi ona zawiązać sojusze z innymi władcami i spróbować odbić swoją ojczyznę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Yggdra Union to w założeniach dość standardowa strategia turowa. Tak jak w wielu innych grach tego typu pojedynki toczą się na polach bitew pokrytych kwadratowymi polami. Cechą unikalną dla produkcji Sting jest system “union”. Mamy tu do czynienia ze specjalnymi formacjami konstruowanymi, by efektywniej radzić sobie z siłami nieprzyjaciela. Patent pozwala na tworzenie jednostek składających się z kilku podkomendnych (maksymalnie ośmiu), które po sformowaniu zyskują atrybuty decydujące o ich wadach i zaletach (system działa na zasadzie papier-nożyce-kamień). Innym ciekawym rozwiązaniem jest obecność kart wpływających na potencjał bojowy podopiecznych. Losując je w wybranych momentach możemy zwiększyć atrybuty, otrzymać dostęp do specjalnych umiejętności lub wejść w stany zwany Aggression.

Wersje z GBA i PSP różnią nieco paroma szczegółami. Na sprzęcie Sony zmodyfikowano normalny poziom trudności, przez co stał się on łatwiejszy (jest jeszcze Hard gdzie znaleźć możemy rzeczy niedostępne na Normalu). Dorzucono też podwójną ścieżkę dźwiękową.

Wydana jeszcze później wersja na Nintendo Switch oferuje z kolei kilka przydatnych funkcji w rodzaju przewijania czasu, auto-save'a czy modyfikatorów pozwalających dopasować rozgrywkę do naszych potrzeb.

Wideo - Yggdra Union: We'll Never Fight Alone

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper