G.I. Joe: The Atlantis Factor
19V

G.I. Joe: The Atlantis Factor

G.I. Joe: The Atlantis Factor
  • Premiery
  • Świat: Marzec 1992
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Akcja, Platformowa
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie

G.I.Joe: The Atlantis Factor to gra wyprodukowana, podobnie jak poprzednia część, przez japońskie studio KID (Kindle Imagine Develop), a wydana przez Capcom w 1992 r. na konsoli NES wyłącznie na rynek amerykański.

Okazuje się, że Cobra Commander pomimo porażki w poprzedniej części gry wciąż żyje. Udało mu się wznieść z głębin starożytną wyspę Atlantydę i to właśnie tam umieścił swoją nową bazę. Za pomocą wiedzy i mocy Atlandydów stara się po raz kolejny przejął władzę nad swiatem. Oddział G.I. Joe wychodzi mu na przeciw.

W G.I. Joe: The Atlantis Factor to platformowa gra akcji. Wcielamy się tu w znane z serialu animowanego postacie. Na początku dostępny jest wyłącznie Hawk. Wraz z progresem odblokowujemy nowych wojaków i podobnie jak w poprzedniej części możemy zabierać do 3 żołnierzy na misję. Każdy z nich ma swoje statystyki, które zbieranymi podczas gry bonusami możemy podnosić. Dodatkowo do odblokowania są 3 dodatkowe postacie, które pełnią rolę pomocy. Można ich przywołać aby uzupełnili nam życie lub amunicję.

Rozgrywka w stosunku do poprzedniczki została urozmaicona poprzez wprowadzenie mapy podobnej do tej jak chociażby w Bionic Commndo czy Captain America. Wybieramy tam misje, które ostatecznie doprowadzą nas do kolejnych baz złej Cobry. W każdej planszy eksterminujemy wrogie jednostki, ale czasem trzeba też wykonać dodatkowe kryteria jak np. ratowanie zakładników czy podkładanie bomb.

W grze przewidziany został system haseł umożliwiający zapis progresu.


Opis opracował: Czarny Ivo
Video - G.I. Joe: The Atlantis Factor

Podobne gry