Garden Story (PC)

Garden Story (PC)

Garden Story
  • Wersja: Także na:
  • Producent: Picogram
  • Wydawca: VIZ Media
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 11.08.2021
  • Europa: 11.08.2021
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Przygodowa
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 7
  • strach
  • przemoc

Ocena społeczności

-0 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Garden Story to gra przygodowa wyprodukowana przez studio Picogram i wydana przez VIZ Media. Tytuł ukazał się na komputerach (Windows oraz macOS) oraz Nintendo Switch.

Fabuła - Garden Story

Głównym bohaterem gry jest Concord, niebieskie winogrono żyjące w krainie zwanej Gajem, które zasilane jest życiodajną energią zwaną Rosą. Pewnego dnia na barki protagonisty spada ważkie zadanie: dotychczasowy strażnik Gaju ogłasza go swoim następcą, ucząc podstaw walki i przekazując wszelką podstawową wiedzę na temat obowiązków. Niedługo po tym wydarzeniu okazuje się, że Gajowi zagraża poważne niebezpieczeństwo - mroczna siła określana jako Gnicie, która zagraża wszystkiemu i wszystkim.

Rozgrywka - Garden Story

Pod względem rozgrywki gra stanowi połączenie klasycznych dwuwymiarowych odsłon serii The Legend of Zelda ze Stardew Valley. Akcja rozgrywa się we wspomnianym Gaju, który należy uratować przed niszczycielskimi siłami Gnicia. Tutejszy świat składa się z czterech regionów, a każdy z nich tematycznie związany jest z porami roku. Rzecz sprowadza się do wykonywania rozmaitych zadań. Te otrzymujemy od NPC-ów i pozwalają one dokonać postępów w głównym wątku. Oprócz tego zlecenia pojawiają się również na tablicy ogłoszeniowej w pobliżu domu głównego bohatera. Dzięki nim można rozbudowywać wioskę. Oba typy questów nawzajem się napędzają. Wioska powinna być bowiem na odpowiednim poziomie, jeśli chcemy ruszyć z fabułą.

Nasz podopieczny wykonuje zasadniczo trzy rodzaje questów. Pierwszy to walka z przeciwnikami zagrażającymi Gajowi (jest ona zręcznościowa; wykonywanie czynności w jej trakcie reguluje wskaźnik staminy), drugi stawia nam zadania budowy lub naprawy jakiegoś obiektu (np. mostu), z kolei trzeci polega na gromadzeniu potrzebnych materiałów. 

Podobne gry