The History Channel: Battle for the Pacific
325V

The History Channel: Battle for the Pacific

The History Channel: Battle for the Pacific
  • Producent: Cauldron
  • Wydawca: Activision Value Publishing
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 04.12.2007
  • Europa: 05.03.2008
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina FPP
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • przemoc

The History Channel: Battle for the Pacific to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Cauldron we współpracy z Lady Luck Digital Media i wydana przez Activision Value Publishing 4 grudnia 2007 roku (Świat) i 5 marca 2008 roku (Europa) na PC z systemem Windows, a 19 lutego 2008 roku (Świat) i 6 marca 2008 roku (Europa) także na PS3.

Tylko na terenie USA 4 grudnia 2007 roku miały premierę wersje na Xbox 360 (Cauldron), a alternatywna wersja produkcji ukazała się także PlayStation 2 (Cauldron/Sand Grain Studios) i Wii (Fun Labs/Magic Wand Entertainment). Wydawcą wszystkich 3 produkcji także był Activision Value Publishing.

Produkcja jest przedstawicielem popularnego rodzaju strzelanin, która jest sygnowany logiem popularnego programu o tematyce historycznej, History Channel. W tej produkcji wspólnie z deweloperem zdecydowali się oni umiejscowić czas akcji gry w okresie II wojny światowej, a dokładnie wojny na Pacyfiku. W jej ramach gracz uczestniczy w opartych o prawdziwe wydarzenia zdarzeniach takich jak, np. bitwa o Iwo Jimę czy Guadalcanal. W jej trakcie gracz będzie korzystać z wiernie odwzorowanego uzbrojenia jak strzelba okopowa czy pistolet maszynowy Typ 100.

Poza kampanią, produkcja oferuje także rozgrywkę rywalizacyjną w znanych z innych strzelanin trybach jak np. zdobycie flagi czy deathmatch drużynowy,

Produkcja - niezależnie od ocenianej platformy - spotkała się z bardzo nieprzychylnym odbiorem ze strony recenzentów uzyskując w znacznej części noty poniżej 50 procent. Najczęściej krytykowano powtarzalność rozgrywki, długość gry a w przypadku wersji na słabsze konsole także grafikę. Dodatkowo pierwsza partia wersji na komputery osobiste zawierała dość poważny błąd polegający na tym, że "hitpointy" nie znajdowały się na wrogu, a niedaleko od niego "w powietrzu". W efekcie tego produkcja stawała się praktycznie niegrywalna.


Opis opracował: BZImienny

Podobne gry