World of Tanks niby krok do przodu.

BLOG
330V
World of Tanks niby krok do przodu.
maszynypancerne | 26.08.2017, 15:49
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Gra już ma 3,5 roku i oprócz dodawania nowych map i zmian kosmetycznych i wprowadzeniu ostatnio Wojennych opowieści gra nie zmienia się nic i nie oferuje graczom nic ciekawego.

Kilka dni temu wprowadzono kampanie dla jednego gracza lub do gry w coopie ze znajomym co nie zmieniło nic a wprowadziło wiele marudzenia. Wprowadzono również areny xbox które pozwalają nam konkurować z graczami z całego świata w różnych trybach rozgrywki na różnych mapach. Samo wprowadzenie było dobrym pomysłem, jednak nie ma to takiej popularności i zainteresowania jak clan wars czy twierdze na PC. Areny dopiero co prawda raczkują, ale nie widać żadnego poruszenia wśród graczy jeśli chodzi o areny, wszystko za sprawą tego że nie ma nagród. Gracze patrzą przez pryzmat platformy PC gdzie za CW i walki o prowincję gracze otrzymywali złoto za utrzymanie zdobytej prowincji jak i za twierdze otrzymywali surowce. Tak więc za turnieje przydały by się nagrody bo gracze już nie czują konkurencji i żądają nagród za rozgrywkę, pomysł może wydawać się chory dla niektórych ludzi - no bo jak można żądać nagród za grę w którą się gra?
Niby tak, ale z drugiej strony nic dziwnego, ludzie wydają pieniądze i spędzają na grze masę czasu co działa w dwie strony, dzięki graczom gra żyje i mają z graczy pieniądze więc powinni również coś od siebie dać. Ciekawy jestem czy areny będą żyły i czy będą się rozwijały, czy nie będzie to bum na krótki czas gdzie rzucą nagrody raz na pół roku za jakiś oficjalny turniej? Generalnie stanowisko WG jest takie że Microsoft wprowadził turnieje/areny więc oni umywają rączki od wprowadzenia clan wars i twierdz bo przecież macie arenę i możecie tworzyć sobie sami turnieje czy clan warsy bez nagród . Niby jest to kroczek do przodu, ale czy słuszne podejście jest z ich strony? Macie i róbcie? O to jest możliwość Wasza? W obecnej chwili już duża ilość graczy odeszła od gry i wielu już nie gra tyle co wcześniej bo w grze nie dzieje się nic.
Poniżej co i jak jeśli chodzi o turnieje.

 

Od 15 – 16 września gracze będą mogli zbierać się w drużyny i walczyć z przeciwnikami o atrakcyjne łupy!

Szczegóły rejestracji i nagrody zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

Do tego czasu możecie ćwiczyć, tworząc własne turnieje za pośrednictwem funkcji aren w systemie Xbox Live. Odwiedźcie klub Turnieje World of Tanks i dołączcie do społeczności, aby tworzyć własne turnieje!

Jak mogę to zrobić?

  1. Przejdź do „Klubów na Xbox”.
  2. Naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć przewodnik, a następnie wybierz kolejno pozycje Start, Społeczność, Kluby na konsoli Xbox.
  3. Wybierz jeden z wyróżnionych klubów lub kliknij Znajdź klub.
  4. Przejdź do listy Znajomi i kluby – naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć przewodnik, wybierz pozycję „Znajomi i kluby”, a następnie klub z listy.

Przewodnik wideo oraz więcej informacji dostępne są na stronie Xbox.com: https://support.xbox.com/pl-pl/xbox-one/xbox-live/create-club

Jesteście już klubie?

  1. Jeśli tak, należy kliknijcie kartę Turnieje.
  2. Wybierzcie turniej z listy i zgłoście swoje uczestnictwo (jeśli jesteście właścicielami lub administratorami klubu, możecie utworzyć własny turniej).

    OPCJE STRUKTURY TURNIEJÓW WORLD OF TANKS

    LIMIT DRUŻYN – liczba drużyn dozwolonych w danym turnieju: 8, 16, 32, 64, 128, 256

    DATA ROZPOCZĘCIA – data rozpoczęcia turnieju. Daty i godziny turnieju są zsynchronizowane z ustawieniami czasu konsoli

    GODZINA ROZPOCZĘCIA – planowana godzina rozpoczęcia turnieju. Czas rozpoczęcia turnieju jest zsynchronizowany z ustawieniami czasu konsoli twórcy turnieju.

    PLATFORMA – wybrana jest zawsze opcja XBOX ONE

    WYMAGAJ POTWIERDZENIA (OPCJONALNIE) – jeśli ta opcja jest włączona, uczestnicy muszą potwierdzić swoją gotowość do gry, inaczej utracą miejsce w turnieju. Monity o potwierdzeniu są wysyłane do wszystkich uczestników 30 minut przed rozpoczęciem turnieju.

    TRYB – Dostępne tryby gry, rozmiary drużyn i poziomy pojazdów

  3. Bitwa spotkaniowa, poziomy I – III (2 vs 2)
  4. Bitwa spotkaniowa, poziomy I – III (7 vs 7)
  5. Bitwa spotkaniowa, poziomy I – III (15 vs 15)
  6. Bitwa spotkaniowa, poziomy IV – VII (2 vs 2)
  7. Bitwa spotkaniowa, poziomy IV – VII (7 vs 7)
  8. Bitwa spotkaniowa, poziomy IV – VII (15 vs 15)
  9. Bitwa spotkaniowa, poziomy VIII – X (2 vs 2)
  10. Bitwa spotkaniowa, poziomy VIII – X (7 vs 7)
  11. Bitwa spotkaniowa, poziomy VIII – X (15 vs 15)
  12. Bitwa standardowa, poziomy I – III (2 vs 2)
  13. Bitwa standardowa, poziomy I – III (7 vs 7)
  14. Bitwa standardowa, poziomy I – III (15 vs 15)
  15. Bitwa standardowa, poziomy IV – VII (2 vs 2)
  16. Bitwa standardowa, poziomy IV – VII (7 vs 7)
  17. Bitwa standardowa, poziomy IV – VII (15 vs 15)
  18. Bitwa standardowa, poziomy VIII – X (2 vs 2)
  19. Bitwa standardowa, poziomy VIII – X (7 vs 7)
  20. Bitwa standardowa, poziomy VIII – X (15 vs 15)
  21. Bitwa na wyniszczenie, poziomy I – III (2 vs 2)
  22. Bitwa na wyniszczenie, poziomy I – III (7 vs 7)
  23. Bitwa na wyniszczenie, poziomy I – III (15 vs 15)
  24. Bitwa na wyniszczenie, poziomy IV – VII (2 vs 2)
  25. Bitwa na wyniszczenie, poziomy IV – VII (7 vs 7)
  26. Bitwa na wyniszczenie, poziomy IV – VII (15 vs 15)
  27. Bitwa na wyniszczenie, poziomy VIII – X (2 vs 2)
  28. Bitwa na wyniszczenie, poziomy VIII – X (7 vs 7)
  29. Bitwa na wyniszczenie, poziomy VIII – X (15 vs 15)

    MAPY – mapy będą losowane w zależności od trybu gry, liczby graczy w drużynie oraz poziomu czołgów. Im mniejsza są drużyny, tym mniejsze są losowane mapy.

    OPIS – w tym miejscu twórca turnieju może określić jego zasady oraz inne wytyczne dotyczące danej rozgrywki. W tym polu można wpisać maksymalnie 1024 znaków.

    Co należy wiedzieć o turniejach rozgrywanych za pomocą aren w Xbox Live:

  30. Każdy tworzony turniej musi mieć nazwę.
  31. Kapitanowie drużyn muszą dysponować wymaganą liczbą graczy, aby zarejestrować się i uczestniczyć w turnieju.
  32. Aby można było zarejestrować drużynę, musi ona zawierać wystarczającą liczbę członków. Jeśli drużyna jest już zarejestrowana, wystarczy, aby do turnieju dołączył tylko jeden gracz, aby rozpocząć rozgrywki.
  33. Po zarejestrowaniu drużyny dowódca będzie mógł: udostępniać turniej, wyrejestrować drużynę z turnieju lub zaraportować turniej.
  34. Grupy turniejowe są generowane losowo
  35. Jeśli w turnieju pozostanie niewypełniona grupa, drużyna automatycznie przechodzi dalej i weźmie udział w pierwszej dostępnej rozgrywce.
  36. Serwer, na którym będzie toczyć się rozgrywka, jest wybierany na podstawie lokalizacji pierwszego gracza, który dołączy do turnieju po potwierdzeniu uczestnictwa (na przykład: jeśli gracz jest zalogowany na serwerze NA East, wszyscy gracze zostaną przeniesieni na ten serwer na czas meczu).
  37. Czas trwania meczu to 15 minut + rundy rozstrzygające mają miejsce, gdy czas gry dobiegł końca, a obie drużyny nadal ze sobą walczą.
  38. Między rundami są 5-minutowe przerwy, pozwalające graczom przygotować się na następny mecz.
  39. Grupa jest aktualizowana co rundę, odzwierciedlając postępy drużyny.
  40. INNE PORADY

  41. Warto sprawdzić stan baterii kontrolerów Xbox.
  42. Jakość połączenia z Internetem jest bardzo ważna – nie obciążajcie łącz podczas bitwy.
  43. Utwórzcie własną grupę Xbox, aby móc komunikować się z drużyną.
  44. Bawcie się dobrze!
  45. UWAGA:

    Arena Xbox Live to rozszerzenie funkcji turniejów World of Tanks Console. W przypadku problemów z grą prosimy o zgłoszenie tego faktu obsłudze klienta Wargaming

    Błędy Xbox wyświetlane podczas tworzenia turnieju lub błędy w grze oznaczone kodem Xbox należy zgłaszać działowi obsługi klienta Xbox.

    www.youtube.com/maszynypancerne - różne informacje.

Oceń bloga:
3

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper