World of Tanks patch 3.5 na konsole.

BLOG
589V
World of Tanks patch 3.5 na konsole.
maszynypancerne | 02.02.2017, 08:38
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Wersja 3.5 „Wojna narodów” spowoduje, że w nowy sposób spojrzycie na czołgi! Odkryjcie najnowsze i przerobione mapy, poznajcie nową mechanikę fizyki i przygotujcie się na mnóstwo zmian!

W tej aktualizacji zmieniamy sposób, w jaki pojazdy poruszają się po polu bitwy. Teraz możecie ślizgać się, przewracać i wykonywać manewry do tej pory niemożliwe w World of Tanks. Przejeżdżajcie przez bardziej strome wzniesienia, mury, a nawet inne czołgi! Okrywajcie nowe obszary map, które wcześniej uważaliście za niedostępne. Wszystkie pojazdy poruszają się i wchodzą w interakcje z otoczeniem w bardziej realistyczny sposób.

Wynika to głównie z tego, że podwozie reaguje teraz w pełni na teren. Zachowajcie ostrożność – przy odpowiedniej prędkości możecie wywrócić swój pojazd. Aby pomóc Wam w przypadku niezamierzonych wywrotek, wprowadziliśmy dodatkową mechanikę, która przywróci Wasz pojazd do właściwego położenia po 10 sekundach.

 

Dodaliśmy też opcję „hamulca ręcznego”, która pozwoli Wam wykonywać nowe manewry. Wykorzystajcie ją, aby zatrzymać jedną lub obie gąsienice podczas jazdy, co pozwoli Wam wykonywać spektakularne skręty, szybko hamować i zawracać praktycznie w miejscu!

Skoro już mówimy o mapach, warto wspomnieć, że zaktualizowaliśmy minimapę (ogólną, kwadratową i okrągłą), aby zawierała więcej przydanych informacji o pojeździe. W wersji 3.5 będziecie mogli zobaczyć kierunek, w którym mierzy działo, zasięgi widzenia i wykrywalności oraz 50-metrowy okrąg automatycznego wykrywania.

Zasięgi widzenia i wykrywalności oraz kierunek działa są dynamiczne i zmieniają się zgodnie z aktualnymi wartościami po uwzględnieniu wszystkich czynników (np. efektów wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych, amunicji, kamuflażu i aktywnych umiejętności/atutów załogi).

Fizyka obliczana na serwerze: Ta aktualizacja zmienia sposób, w jaki pojazdy poruszają się po polu bitwy, ulepszając fizykę ruchu. Teraz możecie zsuwać się, ślizgać i odwracać pojazd oraz wykonywać manewry, które były dotychczas niemożliwe. (Dodaliśmy również nową funkcję umożliwiającą odwrócenie pojazdu z powrotem na gąsienice po pewnym czasie. W fazie wstępnych testów opóźnienie przed odwróceniem pojazdu wyniesie dziesięć sekund.)
„Hamulec ręczny” pojazdu: Dodano możliwość wykonywania nowych manewrów z użyciem hamulca ręcznego. Używanie hamulca ręcznego podczas ruchu pozwala na gwałtowne hamowanie, wykonywanie ostrych zakrętów i szybkich zwrotów o 180 stopni. (Do menu „Opcje” dodano dwa nowe tryby sterowania przypisujące funkcję hamulca ręcznego do różnych przycisków na kontrolerze.)
Aktualizacja radaru/minimapy: Dodano informacje na temat kierunku działa pojazdu, zasięgu pocisku, zasięgu widzenia i zasięgu wykrywalności, które są dynamicznie wyświetlane wraz z 50-metrowym okręgiem automatycznego wykrywania. Wyświetlany jest także stożek pola widzenia, który zmienia się automatycznie podczas przybliżania i oddalania.
Opcja stacjonarnej kamery dla obserwujących.
Bitwa szkoleniowa i misje samouczka: Dodano amunicję do zebrania. Jej podniesienie uzupełni poziom amunicji do liczby pocisków dostępnej na początku meczu.
Widok galerii pojazdów: Zobaczcie swoje pojazdy w pełnej chwale! Wybierzcie pojazd w garażu, a następnie wciśnijcie i przytrzymajcie lewy spust (LT), aby ukryć interfejs.
Równoważenie pojazdów: Zaktualizowano modele kolizji 108 pojazdów do jakości HD
Aktualizacja modeli do jakości HD i fakt, że pojazdy składają się z setek plików, spowodowała szereg drobnych problemów kosmetycznych. Naprawiamy je tak szybko, jak jest to możliwe, a poprawki znajdą się w kolejnej aktualizacji. Szczegóły można znaleźć w liście „Znane problemy”. Prosimy o zgłaszanie wszelkich nowych napotkanych błędów. Dziękujemy za cierpliwość.
Xbox One i PS4

Dodano ekran kalibracji HDR (dostępny tylko na konsolach z funkcją HDR podłączonych do wyświetlacza z obsługą HDR).
Mapy

Południowe Wybrzeże – deszcz
El Halluf – wojna!
Linia Zygfryda – wojna! (zaktualizowana)
Kopalnie: Wprowadzono nowe grafiki HD
Prowincja: Wprowadzono nowe grafiki HD
DODATKOWE ZMIANY

Overlord: Poprawiono równoważenie w trybie Szturm i dodano mapę do bitew losowych
Przełęcz skorpiona: Przeniesiono punkty startowe w trybie bitwy spotkaniowej dla lepszego równoważenia
Pasmo Thievpal: Przeniesiono punkty startowe w trybie Zespołowe zniszczenie dla lepszego równoważenia
Karelia (szturm): Przeniesiono bazę i punkty startowe dla lepszego równoważenia
Wprowadzono usprawnienia w trybie nowego gracza
Usunięto kolizję z działem czołgu-rekwizytu
Pomniejszono sterty cegieł wokół budynków
Usunięto przedmioty ze stert gruzu
Poprawiono odgłosy myśliwca
Interfejs użytkownika: Dodano złoty napis „Sprzęt eksploatacyjny premium” oraz maks. liczbę elementów sprzętu eksploatacyjnego, które można zamontować
Zmieniono proces tworzenia/rozwiązywania plutonu
Zaktualizowano efekty zniszczalnych obiektów
Zaktualizowano efekty tekstur
Ulepszono błysk wystrzału
Zmieniono skalę minimapy z kompasem na 445 metrów
Analiza pancerza: Usprawniono opcję alternatywnego zestawu kolorów
Dodano trzęsienie kamery podczas eksplozji artyleryjskich
Nowa ikona plutonu
Dodano animację czasu oczekiwania na utworzenie plutonu
Usprawniono informacje o zniszczeniu
POPRAWKI

Poprawiono otwór w drzwiach garażu
Poprawiono model kolizji drewnianej rampy, aby ułatwić jazdę
Interfejs użytkownika: Naprawiono problem z wyświetlaniem operacji z losową nagrodą na ekranie wyników bitwy
Woda nie rusza się już w kierunku przeciwnym do kierunku wiatru
Poprawiono obraz umiejętności Ekspert kamuflażu
Chlapacze nie są już giętkimi częściami.
Poprawiono efekt zniszczenia rury wydechowej
Bitwa szkoleniowa: Anulowanie kolejki przyciskiem B/kółko działa teraz poprawnie
Bitwa treningowa: Po poprawnym opuszczeniu pokoju bitwy treningowej gracze mogą ponownie do niego dołączyć
Analiza modułów: Po wybraniu komponentu Załoga wyświetlane są teraz wizjery
Osiągnięcia: Przyjaciele i Wrogowie są teraz poprawnie przyznawane
Dodano komunikat o promocji na dowódcę plutonu wyświetlany po rozłączeniu się dowódcy plutonu
Bitwa szkoleniowa: Poprawiono lokalizację tekstu z instrukcjami
Ekran ładowania: Zaktualizowano taktyki wykrywania
Bitwa drużynowa: Nazwa pojazdu Captured KV-1 jest teraz wyświetlana poprawnie
Interfejs użytkownika: Poprawiono tekst „Opanowana umiejętność” na ekranie wyników bitwy
Interfejs użytkownika: Poprawiono wyświetlanie nazw w tekście „Co nowego”
Poprawiono rosyjską lokalizację komunikatu „wykryto”
Sklep: Poprawiono banery „Pozostało dni”
Usunięto miganie poziomego paska przy otwieraniu pozycji „Co nowego”
Poprawiono gradient w tle ekranu pakietów.
Poprawiono ekrany pomocy dotyczącej pakietów
Zakładka Statystyki: Poprawiono wyświetlanie medali po powrocie czołgów z bitwy
Zakładka Sklep: Dni dostępu do konta premium są poprawnie aktualizowane po wykupieniu czasu dostępu do konta premium
Zaopatrzenie: Poprawiono kolor czcionki kosztu złota
Zaktualizowano ikony operacji przyśpieszających
Teraz po odrzuceniu zaproszenia odtwarzany jest efekt dźwiękowy
Przycisk „Wymień PD” jest teraz wyświetlany we wszystkich sytuacjach
Poprawiono tekst wyświetlany, gdy gracz próbuje naprawić uszkodzony pojazd, ale nie ma wystarczająco srebra
Zakładka Statystyki: Opis przycisku Sortuj/Filtr jest wyświetlany tylko na ekranie „Ogólne”
Usunięto wyświetlanie statystyk pojazdu na liście zaproszonych
Poprawiono wyświetlanie postępu w opanowaniu pojazdu przy przeszkalaniu załogi do poziomu 75%
Wyłączono wyświetlanie polecenia „Przeładuj” podczas odliczania
Naprawiono błąd powodujący, że gospodarz pokoju bitwy treningowej nie mógł opuścić menu „Opcje”
Poprawiono przezroczystość menu wyposażenia
Otwarcie menu z poziomu zakładki „Zaopatrzenie” nie powoduje już cofnięcia wprowadzonych zmian
Teraz można otworzyć mapę ogólną przy wyłączonym interfejsie HUD
Proszę dezaktywować operacjęPoprawiono kolor tekstu „Proszę dezaktywować operację” przy zastosowaniu alternatywnego zestawu kolorów
Poprawiono wyświetlanie załogi w zakładce Analiza pancerza
Poprawiono opóźnienie w odświeżaniu ekranu „Ładowanie” przy zastosowaniu alternatywnego zestawu kolorów
Język koreański: Poprawiono brakujący znak
Zakładka Skuteczność: Poprawiono brakujące informacje o pojeździe
Pojazdy:

FV201 Black: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu
MTLS Blitzen: Teraz światła są usuwane po zniszczeniu
The Hidden StuG: Poprawiono model kolizji pancerza bocznego
T34 Black: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu
Legion Patton-59: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu
Tiger 131: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu
AMX 105 AM mle. 47: Poprawiono animację podczas prowadzenia ognia
Lorraine 155 mle. 51: Poprawiono animację podczas prowadzenia ognia
Renault FT AC: Poprawiono animację podczas prowadzenia ognia
Firefly Boilermaker: Poprawiono model kolizji ekranu przeciwkumulacyjnego
T-34-1: Poprawiono wyświetlanie w zakładce Analiza pancerza
A-43: Poprawiono wyświetlanie w zakładce Analiza pancerza
STA-2: Poprawiono kamuflaż miejski i kamerę snajperską
STA-2 Black: Poprawiono wygląd zniszczonego pojazdu
AMX Chaffee: Poprawiono koszt kamuflażu
T26E4 Freedom: Przeniesiono lokalizację emblematu/napisu na kadłub
Type 4 Heavy: Usunięto plandeki z tylnego pokładu
Spähpanzer I C: Poprawiono skalę wzoru kamuflażu
Pz 38 nA: Poprawiono skalę wzoru kamuflażu
T-54 First Prototype: Poprawiono przenikanie kamery snajperskiej przez obiekty
T110E3: Gąsienice nie świecą już na czerwono/zielono
Kaiju O-I: Naprawiono problemy z dźwiękiem działa
AMX 50 Foch: Poprawiono wartości opuszczenia/podniesienia działa
Zaktualizowano nazwy czołgów: Pz.Kpfw. III na Pz.Kpfw. III Ausf. J, Tiger na Tiger I, Pz.Kpfw. VI Tiger (P) na Tiger (P), Pz.Kpfw. V Panther na Panther, Panther 88 na Panther 8,8, E 50M na E 50 M, SU-76 na SU-76M, GwPanther na G.W. Panther, GwTiger na G.W. Tiger, GwE 100 na G.W. E 100, GwTiger P na G.W. Tiger (P), LTraktor na L.Tr., T92 na T92 HMC
Mapy

Przedmieście – deszcz: Poprawiona wydajność
Usunięto drzewo wystające z kamienia
Redshire: Skorygowano oświetlenie i rozmieszczenie rekwizytów
Komaryn: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów
Smocza grań: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów i model kolizji przy wjeżdżaniu z terenu na rampę
Rzeka Perłowa: Poprawiono animowane ptaki
Step: Poprawiono pozycję plandek w bazie
Pasmo Thievpal: Skorygowano lokalizację bunkrów i usunięto widoczne punkty stykania się tekstur terenu
Tundra – zima: Skorygowano rozmieszczenie ozdób terenu
Klasztor: Wygładzono teren, aby zapobiec utykaniu czołgów oraz skorygowano teren pod kątem zniszczonych obiektów
Urwisko: Usunięto szereg animowanych ptaków
Zatoka rybacka: Dostosowano widoczne modele kamieni do modelu kolizji
Ruinberg – wojna!: Usunięto samolot-rekwizyt
Siewierogorsk: Usunięto wiszące w powietrzu obiekty kultury
Siewierogorsk – śnieg: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów
Lotnisko: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów
Himmelsdorf – zima: Wygładzono zaspy śnieżne i skorygowano rozmieszczenie drzew
Himmelsdorf: Skorygowano skalę/rozmieszczenie budynków, aby usunąć przerwy
Południowe Wybrzeże: Naprawiono problem ze zniszczonym budynkiem
Murowanka – zima: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów
Overlord: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów
Westfield (szturm): Skorygowano kilka punktów startowych, które były zbyt blisko siebie
Przedmieście: Usunięto wiszące w powietrzu obiekty
Redshire (standardowa): Przeniesiono punkt startowy powodujący problemy z kamerą
Wyspa na Pacyfiku – wojna!: Dodano odgłos wiatru do drzew/trawy
Zatoka rybacka – wojna!: Usunięto rekwizyt z bazy
Miasto duchów: Skorygowano rozmieszczenie rekwizytów
Xbox 360

Przedmieście – deszcz: Optymalizacja wydajności
IS-6: Poprawiono umiejscowienie gąsienic
IS-6 Black: Poprawiono przezroczystość emblematu
Type 4 Heavy: Poprawiono lufę karabinu maszynowego
Himmelsdorf: Zmieniono nazwę na znaku

A tutaj przedstawiam warunki pogodowe.

Oceń bloga:
0

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper