BloodWeek #21
Red Dead Redemption - Jedyna słuszna gra o dzikim zachodzie.
Star Wars Gra Karciana - Moc jest silna w tej grze.
Top 10 - Najlepsze zespoły muzyczne.
Witam wszystkich w 21 odcinku, w którym będzie sporo muzyki do słuchania. Oprócz standardowych pięciu utworów w radio, znajdziecie sporo muzyki w top 10 z uwagi na jego temat. Prawdą jest, że nie miałem specjalnie pomysłu na dzisiejsze top 10, więc jest jak jest.
Jak zwykle dzięki wszystkim co czytają, a tych co nie widzieli zapraszam do zapoznania się z poprzednimi odcinkami.
#1 , #2 , #3 , #4 , #5 , #6 , #7 , #8 , #9 , #10 , #11 , #12 , #13 , #14 , #15 , #16 , #17 , #18 , #19 , #20 .
Zaczynamy.
________________________________________________________________________________
- Duel Of The Fates / Star Wars Epizod I - Mroczne Widmo OST / John Williams
- 160 BPM / Angels & Demons OST / Hans Zimmer
- Imperial March / Star Wars Episode V - The Empire Strikes Back OST / John Williams
- Compass / Red Dead Redemption OST / Jamie Lidell
- Deadman's Gun / Red Dead Redemption OST / Ashtar Command
_________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Jaka jest Wasza ulubiona gra karciana?
- Moimi ulubionymi karciankami są Star Wars i Włada Pierścieni, czego łatwo się domyślić bo tylko je zbieram.
________________________________________________________________________________
Gra bez prądu
Star Wars - Gra Karciana Ocena: 9
Nie spodziewałem się że ta gra spodoba mi się jeszcze bardziej od Władcy Pierścieni Gry Karcianej, tak się jednak stało. W przeciwieństwie do Władcy, Star Wars nie jest grą kooperacyjną, a typową jeden na jednego. Każdy z graczy wybiera stronę konfliktu, to znaczy jasną lub ciemną stronę mocy. W sumie jest 6 frakcji, po 3 na każdą stronę mocy i to z nich tworzymy swoją talię. W starterze jednak są tylko pełne 4 talie i pokazówki 2 pozostałych. Najbardziej zaskoczyło mnie samo budowanie tali, które opiera się na wybieraniu zestawów celów, a nie na pojedynczych kart. Wbrew moim obawom, sprawdza się to jednak wyśmienicie. Zasady są proste, ale dają duże możliwości taktyczne i co najważniejsze, po zwycięstwie zapewniają satysfakcję. Jeśli chodzi o same karty, to podobnie jak w przypadku Władcy jest to najwyższa półka. Same grafiki są chyba jeszcze ładniejsze niż we władcy, co wydawało mi się nie możliwe. Najdziwniejsze jest jednak to, że pomimo iż to "tylko" karcianka, niesamowity klimat Gwiezdnych Wojen unosi się podczas gry.
Podsumowując, jeśli macie pieniądze, czas i osobę do grania to kupujcie śmiało, ponieważ moc jest silna w tym tytule.
Gra bez prądu
Władca Pierścieni - Brama Czerwonego Rogu Ocena: 8
Jest to pierwszy z drugiego cyklu comiesięcznych dodatków zatytułowanego "Dwarrowdelf". Jak na pierwszy dodatek cyklu przystało, rozpoczyna on zupełnie nową przygodę. Bardzo ciekawie się zapowiadającą, należy dodać. Karty gracza są bardzo przydatne, a nowi wrogowie potrafią zepsuć humor. Pamiętać jednak należy, że aby w to zagrać, wymagany jest większy dodatek zatytułowany Khazad Dum oraz oczywiście podstawka. Jeśli nie spełnisz tych warunków, You shall not pass:)
Serial
Game of Thrones - The House of Black and White - S05E02 Ocena: 8
Jest to drugi bardzo dobry odcinek w tym sezonie. Akcja w dalszym ciągu toczy się swoim niespiesznym tempem, które w tym serialu sprawdza się znakomicie. Każdy z wątków jest bardzo interesujący, nawet wątki tych postaci które dotychczas mnie nie specjalnie interesowały zaczęły mnie ciekawić. Najbardziej zaintrygował mnie jednak tytułowy dom. Po seansie nie brakuje również tego co najważniejsze, mianowicie chęci do dalszego oglądania.
Spoiler Wreszcie zjawił się trzeci smok, mam nadzieję że zostanie na dłużej. Spoiler
Serial
Game of Thrones - High Sparrow - S05E03 Ocena: 8+
Jest to kolejny bardzo dobry odcinek, jak do tej pory najlepszy. Dzieje się sporo i nie można się nudzić, chociaż tempo akcji jak zwykle nie jest śpieszne. Realizacja jak zwykle na najwyższym poziomie i piszę o tym tylko po to, by coś napisać.
Spoiler Dobrze że Arya nie wyrzuciła szpilki czy jak tam temu mieczykowi. Snow ładnie załatwił kolesia którego nie lubiłem i nawet nie pamiętam jak się nazywał. Przypomniał mi się od razu pierwszy odcinek i stary dobry Stark. Spoiler
Serial
Banshee - The Warrior Class - S02E03 Ocena: 8
Jest to kolejny bardzo dobry odcinek, a w tym sezonie jak na razie najlepszy. Akcja rozwija się bardzo ciekawie i dzięki temu odcinek nie nudzi. Większość głównych postaci pokazała się w tym odcinków z najlepszej strony, szkoda tylko że zabrakło Hioba.
Podsumowując, serial nabiera tępa i w dalszym ciągu zachęca do oglądania.
Gra
Red Dead Redemption Ocena: 10
Wybaczcie, że właściwie cała opinia o grze jest skopiowana z PSX Extreme (żeby nie było skopiowałem sam siebie), ale oszczędzam na czasie którego ostatnio bardzo mi brakuje. Red Dead Redemption to tak naprawdę gra jedyna w swoim rodzaju. Owszem, były inne udane produkcje o dzikim zachodzie, np. Call of Juarez czy Gun, ale RDR to najprawdziwszy western z krwi i kości. W RDR się nie gra, tylko żyje się tym światem. Główny bohater jest bardzo interesującą postacią, a fabuła głównego wątku jest ciekawa i wciągająca. Gwarantuję, że zakończenie tej gry na długo pozostaje w pamięci. Całości dopełnia genialna muzyka, która potęguje klimat dzikiego zachodu. Dodam jeszcze że jest to pierwsza gra w moim życiu, którą ukończyłem na 100%, a wymagało to czegoś więcej niż przejście głównego wątku. To że mi się chciało, o czymś chyba świadczy.
Film
Kod da Vinci Ocena: 8-
Jest to moim zdaniem bardzo dobry film przygodowy z ciekawą historią i bohaterami. Wszystko to co najważniejsze dla tego filmu jest w nim obecne, tzn. wielka tajemnica, świetni aktorzy, że wspomnę tylko Toma Hanks'a i "Gandalfa" oraz kontrowersje. Skoro jestem już przy kontrowersjach, to muszę powiedzieć że nie do końca je rozumiem. Żeby nie było, jestem katolikiem (mam nadzieję że nikt z tego powodu nie przestanie mnie czytać) i film bardzo mi się podoba. Jest to dla mnie po prostu fikcja jakich wiele. Niech ci co krytykują poczytają lepiej Ghost Ridera, w którym Aniołowie są często podlejsi od Demonów (to dopiero kontrowersje) albo zagrają w Assasin's Creed, w którym twórcy przerabiają historię do własnych potrzeb. Każdy wierzy w to co chce i nikt nic na to nie poradzi, skoro są nawet ludzie którzy wierzą w Moc, ciekawe w którą stronę:) Odszedłem jednak nieco od tematu, więc słowem kończącym niech będą te oto słowa: Polecam, Blood.
Film
Anioły i Demony Ocena: 8
Wiele osób uważa ten film za słabszy od poprzednika, ale według mnie jest lepszy. Fabuła jest ciekawsza, tempo akcji jest szybsze a muzyka też jest dużo lepsza. Zabrakło mi tylko "Sir Gandalfa". Tom Hanks natomiast ponownie świetnie spisał się w roli głównej. Muszę jeszcze napisać że książek nie czytałem więc nie mam porównania, ale z mojej perspektywy jest to bardzo dobre kino.
Spoiler Zakończenie bardzo mi się spodobało, nie spodziewałem się takiego numeru po "Jedi". Spoiler
Komiks
Tajna Wojna Ocena: 8
Tajna Wojna jest rzeczywiście tajna, bo nigdy wcześniej o niej nie słyszałem. Poważniej jednak mówiąc, nie należy mylić tego komiksu ze słynnymi Tajnymi Wojnami ani z tym co obecnie dzieje się w Marvelu. Największą zaletą tego komiksu są niewątpliwie rysunki. Historia mogła by być lepsza, bo choć nie jest zła, odnoszę wrażenie że trafi głównie do fanów Marvela.
Podsumowując, jest to według mnie bardzo dobry komiks i warto go sprawdzić nawet dla samych rysunków.
________________________________________________________________________________
Tematem dzisiejszego Top 10 jest:
Najlepszy zespół muzyczny
1. Lordi
2. Sabaton
3. Nightwish
4. Palace
5. Hunter
6. Rhapsody of Fire
7. Rammstein
8. Metallica
9. AC/DC
10. Vader
________________________________________________________________________________