Red Dead Redemption 2 - 10 najciekawszych zadań

Red Dead Redemption 2 - 10 najciekawszych zadań

Mateusz Wróbel | 29.02.2020, 19:00

Red Dead Redemption 2 słynie z ciekawych zadań i świetnie wykreowanych postaci - w poniższym zestawieniu przedstawimy dziesięć misji, które z pewnością na długo utkwią nam w pamięci.

Red Dead Redemption 2 to prequel wydarzeń poznanych w Red Dead Redemption, a zarazem najnowsza gra amerykańskiej zasłużonej firmy Rockstar Games. Deweloperzy po wyśmienitym L.A. Noire, Bully czy też Grand Theft Auto V (GTA 5) po raz kolejny pokazali, że są bardzo mocni na rynku gier - amerykański zespół jest dla wielu małych ekip swego rodzaju autorytetem. Gry od Rockstara są dopieszczone i dopięte na ostatni guzik - deweloperzy w najnowszej grze zadbali chociażby o realistyczne zachowanie jąder naszego wierzchowca w zależności od panujących warunków atmosferycznych.

Twórcy oprócz wielu interesujących mechanik i wyśmienitej oprawy wizualnej postarali się także o wciągająca fabułę, którą wypełniły ciekawe wątki poboczne  - w poniższym zestawieniu przedstawię mieszankę kilku najciekawszych misji głównych, jak i tych pobocznych - niektóre z nich potrafiły wywołać uśmiech na naszej twarzy, a z kolei inne wymagały skupienia. 

Jeśli Red Dead Redemption 2 jest jeszcze przed Wami, nie czytajcie!

Atak na rezydencję 

Po kilku spotkaniach z rodziną Braithwaitów, przyszedł czas na przejście w finalny etap kolejnego wyśmienitego planu Dutcha, szefa gangu Van der Linde. Arthur, razem z kompanami ukradł wierzchowce wspomnianej rodziny. Braithwaici po odnalezieniu sprawców uprowadzili syna Johna Marstona i Abigail Roberts - Jacka. Aby go odzyskać, musieliśmy zaatakować posiadłość, w której miał być przetrzymywane dziecko głównego bohatera pierwszej części Red Dead Redemption. Jest to pierwsza z wielu misji, podczas których cały gang ruszył do walki - czuć było ogromne zaangażowanie kompanów i dawkę adrenaliny.

Popijawa w barze

Misja "Chwila spokoju" jest jednym z najśmieszniejszych zadań w Red Dead Redemption 2. Arthur wraz z Lennym, przed odbiciem Micaha, postanowili odreagować w saloonie położonym w Valentine. Nie mogło oczywiście zabraknąć ogromnej dawki alkoholu, bijatyk i pięknych kobiet. Jak to już bywa w przypadku większości imprez, zaczyna się od słów: "tylko dwa i do domu", a kończy na sianie. Podobnie było w owym zadaniu - Arthur wraz z Lennym zdecydowanie przedawkowali alkohol do tego stopnia, że Arthur nie mógł odnaleźć Lenny'ego.

Szukanie dużego "kotka"

W zadaniach "Oczywiście jest Brytyjczykiem" szukamy zwierząt dla mężczyzny o imieniu Margaret, miejscowemu klaunowi, któremu z klatek uciekły zwierzątka, a przynajmniej tak je określa. Po odnalezieniu zebry oraz tygrysa przyszedł czas na dużego kotka, a dokładniej lwa. Jak się okazuje, znajduje się on na pobliskim ranczu - jest na wolności i zranił ciężko jednego z kilku farmerów, więc naszym jedynym możliwym wyjściem z tej sytuacji było jego zabicie.

Bertram wielkolud

W misji "Zapach świeżej farby" poznajemy Bertrama, miejscowego wielkoluda, z którym przyjdzie odbyć nam niewyrównaną walkę. Nie to jednak jest najciekawszym momentem zadania - po rozprawieniu się z wielkoludem, udajemy się do pobliskich lasów w celu odnalezienia magika, który na nasz widok zacznie uciekać - jego złapanie nie należy do najłatwiejszych zadań ze względu na jego magiczne sztuczki.

Walka o dziewczynę

Dwóch braci walczy o rękę pięknej dziewczyny - posuwają się oni do bardzo niebezpiecznych czynów, aby dowieść swojej odwagi. Arthur w misjach "O bracie" jest proszony m.in. o zestrzelenie butelek z ich głów, kiedy to stoją na jednej nodze, uderzanie ich w twarz w celu sprawdzenia wytrzymałości oraz o zrzucenie ich w beczkach z wodospadu - to właśnie ostatnia próba pozwoliła im przejrzeć na oczy - w czas skapnęli się, że robienie takich głupstw nie przyniesie im szczęścia.

Arthur ofiarą gwałtu

Podczas zwiedzania pobliskich terenów w Saint Denis mogliśmy trafić na domek, w którym mieszka psychopata - po wejściu do jego pomieszczenia Arthur dostaje mocnego strzała w tył głowy, przez którego traci przytomność. Główny bohater Red Dead Redemption 2 po ocknięciu się widzi obleśnego mężczyznę, który nazwał Arthura zwierzątkiem. Możemy domyślić się, że nasza postać padła ofiarą gwałtu.

I have a plan....

Jestem pewny, że niejednokrotnie słyszeliście te słowa wymawiane przez szefa gangu, Dutcha, który zawsze miał plan. Podobnie było pod koniec czwartego rozdziału najnowszej gry Rockstar Games, kiedy to weszliśmy w finalny etap planu, w którym mieliśmy obrabować bank w Saint Denis. Wszystko zaczęło się psuć, ponieważ ktoś z ekipy Van der Linde zdradził nasze zamiary Pinkertonom, naszym wrogom. Napad przerodził się w rzeź, podczas której ucierpiało dużo osób.

Robienie fotek

"Arkadia dla amatorów" to obszerne zadanie, które skupia się na opowiedzeniu historii Alberta Masona - fotografa, który próbuje znaleźć i sfotografować pobliskie zwierzęta. Mason jest swego rodzaju fajtłapą, osobą niezdarną, która często nie potrafi ogarnąć najprostszych rzeczy. Podczas pięciu dostępnych dla niego zadań musimy m.in. biegać za zwierzątkiem, które ukradło jego torebkę, przegonić wierzchowce na polanę czy też kilkukrotnie uratować go przed śmiercią. 

Spalenie pól tytoniu

Wraz z Seanem w zadaniu "Uroki tytoniu" musieliśmy rozlać bimber po polach uprawnych rodziny Grayów. Następnie musimy podpalić pobliskie budynki oraz miejsca, w których rozlaliśmy łatwo palny, wysoko procentowy napój alkoholowy. Widok wyśmienicie odwzorowanego ognia w nocy i ucieczka przez płonące pola są ucztą dla oczu wielu graczy.

Wampir w Saint Denis

Podczas pobytu w największym mieście Red Dead Redemption 2 możemy natknąć się na wskazówki grasującego i siejącego spustoszenie miejscowego wampira, który strasznie igra z Arthurem. Naszym zadaniem jest odnalezienie pięciu wskazówek - każda z nich opisuje miejsce położenia kolejnego elementu układanki. Po znalezieniu ostatniej, możemy skierować się do kryjówki wampira i następnie pokrzyżować jego przyszłe plany. 

cropper