Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 02.11.2020
Watch Dogs Legion - poradnik i solucja do gry. Questy, znajdźki, trofea, porady i więcej
Spis treści
6088V

Watch Dogs Legion - poradnik i solucja do gry. Questy, znajdźki, trofea, porady i więcej

W poniższym poradniku do Watch Dogs Legion znajdziesz dokładny opis przejścia misji głównych, zadań pobocznych przejmowania dzielnic, a także sekretów poszerzających wiedzę o Londynie. Oprócz tego, poniżej znajdziesz porady na start, które pozwolą Ci lepiej zapoznać się z produkcją studia Ubisoft.

Witajcie w poradniku do Watch Dogs Legion, trzeciej odsłony hakerskiej serii od Ubisoftu, w której trafiamy na ulice Londynu. W stolicy Wielkiej Brytanii władzę przejęła grupa Albion, niestroniąca od przemocy. Głównym zadaniem sterowanych przez nas postaci będzie powstrzymanie ich krwawych rządów i zaprowadzenie porządku na tamtejszych ulicach, a aby to uczynić, przyjdzie nam wykonać wiele misji głównych, pobocznych, jak i znaleźć masę sekretów poszerzających wiedzę na temat gry francuskich deweloperów. Przejście produkcji w 100%, a co za tym idzie, zdobycie platyny będzie dosyć proste dzięki naszej dokładnej solucji - zapraszam do spisu treści i życzę miłej rozgrywki! :)

Pragnę zaznaczyć, że poradnik powstał na bazie wersji PC, a ja sam bawiłem się na poziomie trudności: normalny. Oznacza to, że będę często wspominał w swoim przejściu o przyciskach z klawiatury odpowiadających za daną czynność, a nie kontrolerze do PS4/XONE, tak jak miało to miejsce w poprzednich moich pracach.

Dodatkowo, w wymagających misjach, w których hakujemy różne obiekty, możecie obejrzeć moje autorskie materiały, dzięki którym włamanie się do sieci w poszczególnych zadaniach nie będzie niczym trudnym.

Watch Dogs Legion porady

Poniżej przeczytasz o poradach, które ułatwią Ci zabawę w najnowszym Watch Dogsie i sprawią, że zrozumiesz podstawowe założenia gry. Dowiesz się, jak zajmować się swoją drużyną, w jaki sposób przejmować dzielnice, a także pomożemy wybrać Ci odpowiedni poziom trudności.

Watch Dogs Legion podstawy i pytania

Poniżej możesz zajrzeć do sekcji, które dręczą niemalże każdą osobę chwytającą się za open world. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na wiele pytań, które zrodzą się w Twojej głowie podczas rozgrywki w najnowszego Watch Dogsa. 

Watch Dogs Legion misje główne - opis przejścia gry

Watch Dogs Legion to liniowa gra, której przejście wymaga trochę czasu. Posiada ona wiele misji głównych, z czego każda z nich składa się około 20-40 minut. Poniżej możesz przeczytać szczegółowo o każdym zadaniu, a jeśli utknąłeś w jakiejś lokacji, pomożemy Ci pchnąć fabułę do przodu.

Watch Dogs Legion misje poboczne - opis przejścia zadań opcjonalnych

W tej sekcji przeczytasz o wszystkich zaimplementowanych zadaniach pobocznych w Watch Dogs Legion. Mowa tutaj o finałowej misji w danej dzielnicy, odblokowującej się po wznieceniu buntu, a także tych, które pojawiają się w naszym dzienniku podczas eksploracji wirtualnego Londynu.

Watch Dogs Legion dzielnice - jak wzniecić bunt?

Poniżej przeczytasz, w jaki sposób możesz wzniecić bunt w każdej dzielnicy, a także jakie nagrody czekają na Ciebie po wykonaniu określonych czynności. 

Watch Dogs Legion dodatkowe aktywności - rodzaje i lokacje danych czynności

Watch Dogs Legion posiada sporo aktywności pobocznych, których szukanie, a następnie wykonywanie znacząco wydłuża czas gry. Większość z nich zostaje automatycznie zaznaczona na mapie specjalnym, charakterystycznym dla danej aktywności znacznikiem wtedy, gdy wzniecimy bunt w danej dzielnicy. Mowa tutaj przede wszystkim o potrzebnych do rozwijania umiejętności punktach technologicznych.

Watch Dogs Legion trofea 

Tagi: poradnik porady solucja trofea Ubisoft Watch Dogs Legion znajdźki