Paweł Musiolik Paweł Musiolik 25.11.2018
Red Dead Redemption 2. Poradnik, solucja, opis przejścia gry
Spis treści
10122V

Red Dead Redemption 2. Poradnik, solucja, opis przejścia gry

Opis przejścia Red Dead Redemption 2 zawiera listę wszystkich misji wraz z informacjami jak je ukończyć z maksymalną, złotą rangą. Znajdziecie tutaj opis misji głównych oraz zadań pobocznych.

W poniższym poradniku znajdziecie dokładny opis przejścia Red Dead Redemption 2. Przedstawione zostanie wam jak ukończyć misję oraz wymagania na złoty medal, które wymagane są do zdobycia trofeum/osiągnięcia (potrzebujemy ich 70). Do każdego opisu misji dołączamy zrzuty, które pozwolą wam się zorientować w najważniejszych momentach, a także zapis misji w formacie wideo.

Opis przejścia, główne misje

W tym dziale przedstawiamy jak ukończyć wszystkie misje w wątku fabularnym podzielonym na rozdziały i kolejne misje. 

Rozdział 1 - Colter

Rozdział 2 - Horseshoe Overlook

Kody do gry

W grze jest ukrytych ponad 30 kodów uaktywniających najróżniejsze cheaty jak nieskończona amunicja, maksymalna wytrzymałość, odkrycie całej mapy itp. 

Ogólne porady, mechanika gry

W tej sekcji znajdziecie porady związane z mechanika gry, rozwojem postaci, obozu, zapisywaniem stanu gry czy szybka podróżą 

Misje poboczne, znajdźki, dodatkowe aktywności

Minigry 

W Red Dead Redemption 2 znajdziemy cztery minigry. Poza dobrą zabawą można tutaj przede wszystkim zarobić trochę pieniędzy.

Poradnik na bieżąco aktualizowany o treść i grafiki

Tagi: playstation 4 Red Dead Redemption 2 Rockstar San Diego Take-Two xbox one