Rainbow Six Extraction - poradnik. Porady, Xbox Game Pass, walka, operatorzy, zdrowie, gadżety, zdolności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Rainbow Six Extraction - poradnik

Rainbow Six Extraction - poradnik. Porady, Xbox Game Pass, walka, operatorzy, zdrowie, gadżety, zdolności

Mateusz Wróbel | 27.01, 17:30

Rainbow Six Extraction - build: operator atakujący

Najlepsi operatorzy atakujący w Rainbow Six Extraction.

Fuze

Rozdział 12

Powodzenie misji najczęściej zależy od operatorów atakujących. Tak naprawdę każdy z operatorów może atakować przeciwników, ale tylko garstka z nich to osoby stricte stworzone do ciężkich starć na ogromną skalę. Jednym z nich jest Fuze. Operator ten posiada zdolność, a dokładniej wyposażenie ładunek kasetowy. Pozwala on mu podkładać zdalnie odpalane ładunki wybuchowe na ścianach, które po aktywowaniu wypuszczają na drugą stronę powierzchni granaty kasetowe. Ładunki działają więc wyłącznie na powierzchniach, które można łatwo zniszczyć.

Postać ta posiada standardowo karabin maszynowy - inaczej LKM. Jest on automatycznie wyposażony w tłumik i o ile dodatek ten świetnie sprawdza się w przypadku pozostałych buildów, tak w przypadku operatorów atakujących można go zdjąć. W końcu głównym zadaniem atakujących jest branie udziału w ogromnych, krwawych starciach, a nie działaniu po cichu. Tłumik można natomiast nałożyć na broń boczną.

W kwestii wyposażenia sprawę można postawić jasno - Fuze najlepiej czuje się mająć w swoich kieszeniach granat odłamkowy, a także zasobnik amunicyjny. Te elementy pozwolą mu zadawać jeszcze więcej obrażeń, a także sprawią, że rzadko kiedy zabraknie mu amunicji. A na pewno nie na początku misji, kiedy to dzięki rzeczonemu zasobnikowi będzie on posiadał 50% więcej amunicji startowej.

Tachanka

Rozdział 12

Drugim świetnym operatorem atakującym jest Tachanka, który odblokowuje się - podobnie, jak Fuze - dopiero na 10 poziomie doświadczenia centrum dowodzenia. Postać ta uwielbia okopywać się w jakimś miejscu, co tylko podkreśla jego wysoka odporność na ewentualne zatrucie czy wybuchy, a także noszony cały czas ze sobą stacjonarny LKM. Wieżyczkę możesz rozstawić w każym miejscu i zebrać ją, kiedy tylko sobie zażyczysz. Ponadto, korzystać z niej mogą wszyscy sojusznicy. Początkowo ma ona wyłącznie 200 pocisków, ale uzupełnić je można dzięki skrzyniom z zapasami.

W jego przypadku kwestia tłumika w broni głównej i bocznej, gadżetów i dodatkowego wyposażenia wygląda wręcz identycznie, jak przy Fuze. Tłumik w broni głównej warto jak najszybciej zdjąć i założyć go do tej bocznej, aby niepotrzebnie nie tracić możliwości zadawania większych obrażeń. Jako granat najlepiej wybrać odłamkowy, a przy wyposażeniu zestaw amunicyjny. 

Źródło: własne

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper