Resident Evil Village - poradnik i solucja. Fabuła, bronie, walka, mapa, zagadki, przedmioty, crafting, porady - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Resident Evil Village - poradnik i solucja. Fabuła, bronie, walka, mapa, zagadki, przedmioty, crafting, porady

Resident Evil Village - Droga do Moreau, Potężny wilkołak, Kopalnia, Bagna lorda

Mateusz Wróbel | 14.05.2021, 09:30

Resident Evil Village poradnik - Droga do Moreau, Potężny wilkołak, Kopalnia, Bagna lorda

Przejdź przez most. Po drodze ponownie natkniesz się na wiszące lalki, lecz tym razem zaatakują Cię także wrogowie. Możesz ich zabić, zbierając później z nich łup, a także rozwalając klatki dla ptaszków, z których wypada po parę tysięcy Lei, lub pod razu odbić w prawo, zebrać monety z żółtej skrzynki i zeskoczyć w dół, przechodząc do Duke'a przez gęstą trawę.

Niezależnie od decyzji, włóż drugą część Rose do wskazanego miejsca, zrób porządek w ekwipunku u handlarza i - o ile masz ochotę - zainteresuj się złotymi skrzyniami i domem Luthiera. Po więcej szczegółów zapraszam do zakładki "złote skrzynie" w naszym poradniku. Po wszystkim wróć do Duke'a i otwórz bramę na wprost. Gdy tylko to zrobisz, zaatakuje Cię potężny wilkołak.

Resident Evil Village - Droga do Moreau, Potężny wilkołak, Kopalnia, Bagna lorda

Po paru ugryzieniach nie biegnij w głąb wioski, lecz odbij w lewo i otwórz metalowe drzwi za pomocą klucza Insignia, aby dostać się do środka i zdobyć granatnik. Wyposaż się w niego i wystrzel trzy razy w stronę przeciwnika znajdującego się obok domu, gdzie przedtem znalazłeś strzelbę. Po trzech celnych trafieniach i ewentualnie jednym strzale ze strzelby, przeciwnik na pewno padnie. Zbierz wypadający z niego kryształ i rusz na południe lub zeksploruj pobliskie tereny, o ile oczywiście nie zrobiłeś tego wcześniej.

Na Twojej drodze stanie zielona wydzielina. Aby ją zniszczyć, musisz - najlepiej - strzelić raz w nią ze strzelby. Możesz zrobić to również z pistoletu, ale stracisz 3 lub 4 naboje. Przy zamkniętej bramie, ponownie rozwal wydzielinę z prawej strony i wejdź po drabinie do góry, otwierając sobie jednocześnie bramę. Wejdź do młyna (za nim znajduje się trzeci zamek, do którego piłkę znajdziesz potem) i kieruj się w stronę windy prowadzącej do kopalni. Będąc na dole, odbij w prawo i przejdź torami dla wózka kopalnianego w stronę małej chatki. Przy oknie znajdziesz trzecią część Rose. Po jej zabraniu, będziesz musiał znaleźć klucz do łódki.

Resident Evil Village - Droga do Moreau, Potężny wilkołak, Kopalnia, Bagna lorda

Aby to uczynić, zawróć. Po lewej stronie zauważysz, że zniknęła brama, dzięki czemu będziesz mógł wejść na platformę z prawej strony po schodach z desek, zbierając po drodze na beczce 10 naboi do pistoletu. Przy oznaczonej żółtym kolorem desce, strzel w nią z pistoletu, aby utorować sobie drogę. Zejdź po drabinie, zbierz spod beczki 2 naboje do shotguna i rusz w stronę chatki przed Tobą. Wyeliminuj znajdujących się tam wrogów i zbadaj teren wokół drzewa - znajdziesz tutaj np. zioło, 1,4 tysiąca Lei i amunicję do pistoletu. Pamiętaj, aby dopiero po eksploracji wejść do budynku i zabrać znajdujący się tam klucz. Gdy tylko to zrobisz, zacznij biec w stronę drabiny, aby nie musieć walczyć z mini-bossem i tracić na niego kule.

Wróć do górnego poziomu kopalni i wyjdź trasą z prawej strony na zewnątrz. Po drodze zbierz amunicję do strzelby i wejdź do łódki przypiętej do brzegu (tutaj również nie musisz walczyć z Lycanami). Płyn na wprost i wpłyń do jamy widocznej przed Tobą. Po przybiciu łódki do brzegu przejdź przez drzwi ze szmaty, aby spotkać się niespodziewanie z Chrisem Redfieldem. Waszą rozmowę przerwie Moreau pod postacią ogromnego suma. Biegnij kładką na wprost, aby dostać się do budynku kontrolnego, gdzie znajdziesz punkt zapisu. Uzupełnij zapasy i przejdź środkowymi drzwiami na zewnątrz. Na prawo po wyjściu znajdziesz kolejny wychodek, w którym przechowywany jest proch strzelniczy.

Resident Evil Village - Droga do Moreau, Potężny wilkołak, Kopalnia, Bagna lorda

Tuż przed wiatrakiem znajdziesz notatkę, złom oraz mięso z kurcząt. Potem zbierz z beczki 330 Lei i leżące na skrzynce 5 naboi do pistoletu. Możesz spróbować w międzyczasie pociągnąć za wajchę, próbując dostarczyć prąd, ale zostanie ona złamana. Wejdź do wnętrz i zeskocz w dół. Potem wyjdź w stronę bagien i przejdź po drewnianych paletach na dach drugiego budynku, zbierając po drodze 10 naboi do pistoletu. Rozwal kolejną podporę, a chwilę później zostaniesz poczęstowany widokiem spotkanego przed chwilą suma.

Cała zabawa z nim polega na tym, że nie możesz wchodzić na żadne palety, gdy jest w pobliżu. Najlepiej jest więc poczekać, aż spróbuje zaatakować i dopiero wtedy wejść na zmoczone drewno. W pierwszej kolejności, dostań się na tę z lewej strony (gdy tylko to zrobisz, cofnij się, bo sum w tym momencie zaatakuje) i strzel w oklejoną żółtą taśmę podporę, tuż obok powyginanych blach. Z drugą będzie już łatwiej, bo jest ona bardziej widoczna. Po przejściu na drugą stronę, zbierz 7 naboi do pistoletu z beczki i wejdź na górę.

Resident Evil Village - Droga do Moreau, Potężny wilkołak, Kopalnia, Bagna lorda

Pchnij wózek do przodu i zeskocz w dół na lewo, w stronę żółtych kabli. Tam pociągnij dźwignią w dół i popchnij drugi wózek, torując sobie drogę do kolejnego budynku. Możesz w międzyczasie zbadać okolice z lewej strony (trzy kolorowe platformy), ale szczerze powiedziawszy, nie ma tam nic ciekawego oprócz naboju do niezdobytego jeszcze magnuma oraz jeden nabój wybuchowy do granatnika. Wracając do sedna - po przejściu do kolejnego budynku po zrzuconych przed sekundą wózkach, zbierz 330 Lei z żółtej beczki i rozwal wydzielinę. Następnie wejdź po drabinie do góry, pociągnij za kolejną dźwignię i wejdź na zatopiony statek. Gdy tylko to zrobisz, biegnij szybko do środka, rozwal wydzielinę i wskocz do oświetlonego młyna.

Wejdź po drabinie (strzelając uprzednio w kłódkę) do góry i wyjdź na zewnątrz. Z beczki zbierz 2 naboje do strzelby i chwyć za wajchę. Po zebraniu jej włóż do zębatki, aby otworzyć sobie drogę na górę po drabinie. Na szczycie znajdziesz tyrolkę prowadzącą do poprzedniego wiatraka. Skorzystaj z przed chwilą zdobytego przyrządu i zasil pobliski budynek kontrolny. Po tym - wróć do niego.

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

PORADY

cropper