"Deep Down znacznie się rozrosło w stosunku do pierwotnych planów"

Gry
1019V
"Deep Down znacznie się rozrosło w stosunku do pierwotnych planów"
Paweł Musiolik | 19.02.2015, 10:34

Kolejne przesuwanie premiery i znikoma ilość materiałów oraz informacji o wskazywać mogły, że projekt ma jakieś poważniejsze problemy. Okazuje się jednak, że nie to jest powodem. Yoshinori Ono w wywiadzie z serwisem 4Gamer przyznał, że powodem jest co innego.

Okazuje się, że projekt znacznie się rozrósł względem pierwotnych planów:

Dalsza część tekstu pod wideo

Ukończenie Deep Down zajmie nam więcej czasu niż myśleliśmy. Pojawiają się plotki, że projekt został skasowany, ale to nie jest prawda.

Może jeszcze trochę czasu upłynąć, ale mam nadzieję, że gdy pokażemy wam coś nowego, będzie to coś zupełnie innego od tego co widzieliście do tej pory. Faktem jest, że od kiedy zapowiedzieliśmy ten tytuł, to jego skala znacznie się rozrosła.

Ono poruszył także temat ciągłego przesuwania premiery. Powodem jest troska o jakość gry i jej start.

Jako, że zarządzanie sieciową grą jest sprawą długofalową, zignorowanie pewnych elementów rozgrywki może być katastrofalne dla jej premiery. W takim przypadku gracze szybko opuszczą naszą grę. Uznaliśmy więc, że musimy dopracować produkt jak tylko się da by nikogo nie zniechęcać.

Święte słowa panie Ono.

Źródło: http://www.4gamer.net/games/289/G028968/20150203066/

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper