Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 13.02.2015 20:30
Deweloperzy Dragon’s Dogma Online wyjaśnili, czemu produkcja będzie oparta o model free-to-play
574V

Deweloperzy Dragon’s Dogma Online wyjaśnili, czemu produkcja będzie oparta o model free-to-play

Serwis 4Gamer przeprowadził wywiad z twórcami Dragon's Dogma Online (PS4). Dzięki temu mamy dostęp do nowych informacji o samej produkcji, a przy okazji dostaliśmy odpowiedzi na kilka pytań.

Najważniejszym jest oczywiście przyczyna przejścia na model free-to-play. Ta jest bardzo prosta – zmniejszenie kosztu wejścia dla typowego gracza. Twórcy liczą, że osoby, które usłyszą o grze przykładowo od znajomych będą od razu mogły ściągnąć klienta i zagrać. Wierzą również, że jeśli produkcja się takim osobom spodoba, to na pewno zostawią pieniądze w dostępnej, płatnej zawartości.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się także, że produkcja Dragon's Dogma Online (PS4) rozpoczęła się w okolicach wiosny 2013 roku. Zespół pracujący nad Dragon’s Dogma Online to generalnie te same osoby, które stworzyły Dark Arisen, po którego premierze rozpoczęły się kolejne prace. Deweloperzy dodatkowo będą wspierani przez swoich kolegów z grupy odpowiedzialnej za serię Monster Hunter.

W tytule pojawi się szybka podróż. Będzie można odbywać ją za pośrednictwem sieci punktów teleportacyjnych, za co oczywiście będziemy musieli zapłacić dostępną w grze walutą. Nie będzie również „punktów klasy”, co oznacza, że gracze będą mogli dowolnie eksperymentować ze swoimi klasami postaci.

Świat będzie mniej więcej takiej samej wielkości jak w Dragon’s Dogma, ale z czasem zostaną wypuszczone rozszerzenia, które powiększą go łącznie trzykrotnie.

Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=991343

Tagi: capcom dragon's dogma online playstation 3 playstation 4