Nie będzie pogorszenia grafiki w Wiedźmin 3: Dziki Gon. Trwa właśnie optymalizacja

wchodzi właśnie w ostatnie stadium produkcji. CD Projekt RED zapewnia, że optymalizacja tytułu w żaden sposób nie wpłynie na samą grafikę.
W wywiadzie dla serwisu Eternity Michał Stec z CDP został spytany, czy zespół będzie pogarszał grafikę w celu uzyskania lepszej wydajności produkcji.
Nie, nie będziemy pogarszali grafiki. Zgadza się, że produkcja przechodzi właśnie proces optymalizacji, ale robimy to w taki sposób, aby nie pogorszyć oprawy wizualnej. Kosztuje nas to dużo pracy. To zresztą jeden z powodów, czemu przesunęliśmy premierę. Chcemy dać Wam najlepszą wydajność, jaką tylko możemy.




Pełny wywiad dostępny jest poniżej:
Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się 19 maja 2015 roku na PlayStation 4.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.