Uzyskanie obecnego w Ground Zeroes efektu podążającej kamery było dla Hideo Kojimy koszmarem

Gry
1022V
Uzyskanie obecnego w Ground Zeroes efektu podążającej kamery było dla Hideo Kojimy koszmarem
Andrzej Ostrowski | 27.01.2015, 21:15
PS4 PS3

Intro do jest nakręcone bez jakichkolwiek cięć. Ten sam styl zostanie zaaplikowany w , a sama kamera będzie przepływała płynnie pomiędzy rozgrywką a przerywnikami.

Hideo Kojima stwierdził, że celem takiego zastosowania kamery jest połączenie rozgrywki z przerywnikami w celu zwiększenia immersji gracza w świat przedstawiony. Na Twitterze przyznał ostatnio, że choć pomysł świetny, to wykonanie go jest koszmarem.

Dalsza część tekstu pod wideo

oferuje bardzo długie ujęcia, ale wyreżyserowanie ich to jakiś koszmar. TPP to właściwie jedno wielkie ujęcie, mieszające się z rozgrywką i POV-em. Cięcia są naprawdę okazjonalne.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: Twitter

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper