Problemy z PlayStation Network wciąż trwają. Zmiana statusu sieci na „Problemy z łącznością”

PSN jeszcze nie wyszło na prostą po ostatnim ataku. Gracze wciąż zgłaszają problemy z łącznością, na które przestawienie w opcjach MTU nie zawsze pomaga. Poczytajmy, jakie rady ma dla nas Sony.
Jakiś czas temu Sony zmieniło na stronie status swojej sieci, która choć wciąż jest Online, to ma „Problemy z łącznością”. Dodatkowo zostaliśmy uraczeni poniższą informacją:
Pewne opóźnienia połączenia mogą zostać zaobserwowane. W wypadku problemów z PlayStation Network po przywróceniu pełnej funkcjonalności usługi, prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej.




Nie znaczy to jednak, że nie dostaliśmy pewnych porad. Podobno niektóre z nich nawet działają:
- W wypadku problemów z siecią odłącz router i konsolę od zasilania na okres około trzech minut. Prosimy wtedy spróbować ponownie
- Jeśli problemy nie ustąpią, prosimy o wejście w „tryb bezpieczny” i wykonanie odbudowy bazy danych
- Ostatnią rzeczą, jaką można zrobić, to zrestartowanie wszystkich urządzeń sieciowych.
Próba skontaktowania się z nami poprzez telefon lub czat może nie być możliwa ze względu na obciążenie sieci. Inne metody skontaktowania się z nami są dostępne pod tym linkiem.
Obecnie największą skutecznością cieszy się zmiana MTU (Maksymalna Ilość Danych w Pakiecie) na 1473. Można to zrobić w ustawieniach sieciowych konsoli.