Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 29.12.2014 21:03
Problemy z PlayStation Network wciąż trwają. Zmiana statusu sieci na „Problemy z łącznością”
3004V

Problemy z PlayStation Network wciąż trwają. Zmiana statusu sieci na „Problemy z łącznością”

PSN jeszcze nie wyszło na prostą po ostatnim ataku. Gracze wciąż zgłaszają problemy z łącznością, na które przestawienie w opcjach MTU nie zawsze pomaga. Poczytajmy, jakie rady ma dla nas Sony.

Jakiś czas temu Sony zmieniło na stronie status swojej sieci, która choć wciąż jest Online, to ma „Problemy z łącznością”. Dodatkowo zostaliśmy uraczeni poniższą informacją:

Pewne opóźnienia połączenia mogą zostać zaobserwowane. W wypadku problemów z PlayStation Network po przywróceniu pełnej funkcjonalności usługi, prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej.

Nie znaczy to jednak, że nie dostaliśmy pewnych porad. Podobno niektóre z nich nawet działają:

  • W wypadku problemów z siecią odłącz router i konsolę od zasilania na okres około trzech minut. Prosimy wtedy spróbować ponownie
  • Jeśli problemy nie ustąpią, prosimy o wejście w „tryb bezpieczny” i wykonanie odbudowy bazy danych
  • Ostatnią rzeczą, jaką można zrobić, to zrestartowanie wszystkich urządzeń sieciowych.

Próba skontaktowania się z nami poprzez telefon lub czat może nie być możliwa ze względu na obciążenie sieci. Inne metody skontaktowania się z nami są dostępne pod tym linkiem.

Obecnie największą skutecznością cieszy się zmiana MTU (Maksymalna Ilość Danych w Pakiecie) na 1473. Można to zrobić w ustawieniach sieciowych konsoli.

Źródło: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/237

Tagi: playstation network psn Sony