Daniel Stroński Daniel Stroński 16.12.2014 15:38
W Uncharted 4 potrzebne są nowe rozwiązania, ale nie można przesadzić
1722V

W Uncharted 4 potrzebne są nowe rozwiązania, ale nie można przesadzić

Żadna seria gier nie może stać w miejscu - pragniemy wrócić do znanych realiów, ale szukamy jednocześnie czegoś nowego. Uncharted 4: A Thief's End (PS4) ma dostarczyć wielu niespodzianek, a ostatnio pokazywany gameplay to dopiero początek.

Podczas pokazu rozgrywki z nowego Uncharted zauważyć mogliśmy kilka zupełnie nowych elementów, chociaż rdzeń pozostał ten sam. Grafik środowiskowy z ND, Anthony Vaccaro, uważa, że nowości tych będzie znacznie więcej:

Po pierwsze pamiętajmy, że to była tylko krótka demonstracja wszystkich świetnych nowości w Uncharted, chociaż pokazaliśmy całkiem sporo - linę, ukrywanie się w trawie, zaczepianie i huśtanie nad przepaściami.

Kiedy pracujesz nad kolejną częścią serii, musisz zachować odpowiedni balans między podstawami rozgrywki i dodaniem czegoś nowego, z czego skorzysta również ten rdzeń. Zbyt duże zmiany mogą pozbawić produkcji jej dotychczasowego uroku. Tego nie chcemy.

A jeśli pojawi się bardzo dobry pomysł i nie będzie pasował?

Jeśli pójdą za daleko, może powstać zupełnie nowa gra, co zrobiliśmy już wcześniej. Nazywa się The Last of Us.
Co według Was Uncharted 4: A Thief's End (PS4) mogłoby pożyczyć od The Last of Us™ (PS3)? Widzielibyście crafting w nowej przygodzie Drake'a? A może wątek fantastyczny ze skradaniem wśród Klikaczy?

Źródło: http://www.dualshockers.com/2014/12/15/uncharted-4-developer-explains-differences-between-e3-trailer-and-gameplay-teases-new-levels-and-more/

Tagi: Naughty Dog playstation 4 uncharted 4: a thief's end