Marek Kłos Marek Kłos 12.12.2014 12:28
Mapy do Evolve ewoluowały z czasem
355V

Mapy do Evolve ewoluowały z czasem

Dobrze skonstruowane mapy, to podstawa każdej produkcji sieciowej. W Evolve (PS4) jest to o tyle ważne, że gra oprócz walki polega na swoistej zabawie w chowanego. Deweloper musiał włożyć sporo pracy w takie ich stworzenie, żeby gracze mogli odnaleźć się na mapie, ale nie stało się to też zbyt szybko.

Turtle Rock postawiło na wielopoziomowość map, zamiast ich nieskończoną rozległość. Dzięki temu łowcy mogą na przykład nie widzieć potwora, który jest bardzo blisko, lecz ponad grupą graczy na niego polujących.

Wideo pokazuje też sporo nowych ujęć niewidzianego dotąd środowiska oraz ciekawe fragmenty z wczesnej wersji gry, gdy ta wyglądała kompletnie inaczej od tego z czym mamy do czynienia teraz.

Alfa, którą miałem okazję ogrywać nie przekonała mnie do Evolve (PS4), jednak już choćby informacje o trybach, w których na jednej mapie spotka się kilka potworów i parę zespołów łowców pozawalają mieć nadzieję, że gra będzie urozmaicona.

Źródło: https://www.youtube.com

Tagi: evolve mapy playstation 4 turtle rock studios wielkość mapy