Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 28.10.2014 10:50
Bloodborne będzie hulać w 30 klatkach na sekundę
796V

Bloodborne będzie hulać w 30 klatkach na sekundę

W wywiadzie dla playstationlifestyle.net podczas Game Start, Masaaki Yamagiwa wyjawił powód dla którego płynność Bloodborne (PS4) zatrzyma się na stałych 30 klatkach na sekundę.

Jak przyznał Yamagiwa, ostatecznych decyzji nie podjęto, ale ekipa skupia się na 30 klatkach na sekundę.

O niczym jeszcze oficjalnie nie informowaliśmy, ale zdecydujemy się na 30 klatkach na sekundę gdyż to jest najlepsze wyjście dla gier akcji. Nie decydowaliśmy się na 60 klatek gdyż nie mamy do czynienia z FPS-em.

Bloodborne (PS4) został zapowiedziany na datę 6 lutego 2015 roku. Tutaj zobaczyć możecie ostatni zwiastun gry, a w tym miejscu materiał z wersji alpha.

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2014/10/27/bloodborne-frame-rate-targeting-30fps-since-its-the-best-for-action-games-claims-producer/#/slide/15

Tagi: Bloodborne From Software PlayStation 4