„Dziś w nocy staniemy się rewolucją” - dość nietypowy zwiastun Assassin’s Creed Unity

Większość trailerów jest robione na jedno kopyto. Heroiczna muzyka, charakterystyczne i urywane ujęcia. Przy takim obrocie spraw, samą treścią materiału wideo mogłoby być lub króliczki Duracell, bo towarzyszące nam uczucie „podniosłości” byłyby prawdopodobnie podobne. Ubisoft tym razem postanowił wykorzystać jednak trochę inny typ reklamy, co uczyniło zwiastun całkiem oryginalnym.
Nie chcę tutaj zdradzać samej jego treści, ale podejrzewam, że wielu graczom szybko skojarzą się inne – mniej związane z rynkiem gier wideo – reklamy, na których zwiastun wydaje się być wzorowany. Wygląda na to, że pomysł się udał, bo efekt końcowy jest bardzo dobry, a nawet wręcz „mocny”:




Miejmy nadzieję, że przekona do siebie swoją zawartością graczy. Czy tak się stanie, będziemy mogli przekonać się już niedługo, bo już 13 listopada 2014 roku.