Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 13.10.2014 18:25
Twórcy DriveClub mieli pewność że serwery będą działać
1304V

Twórcy DriveClub mieli pewność że serwery będą działać

Deweloperzy z Evolution Studios przyznali, że nie przewidzieli tak wielkich problemów z działaniem serwerów, które w obecnej chwili nie radzą sobie z ilością graczy chcących pojeździć w sieci. Wpłynęło to również na opóźnienie plusowej edycji. Teraz przyszedł czas na tłumaczenie i przepraszanie.

Sytuacja zmusiła Evolution do zaimplementowania systemu polegającego na tym, że jeden gracz nie dołączy do gry dopóki ten, który już jest zalogowany, się nie wyloguje. Paul "Rushy" Rustchynsky tłumaczy jednak, że podczas testów przed premierą, problemy tego typu nie miały miejsca. Tak wygląda odpowiedź, którą opublikował na twitterze.

Wszystkie testy beta zostały przeprowadzone tak jak powinny i żaden z tych problemów nie miał miejsca - twórcy mieli więc pewność, że Driveclub (PS4) jest gotowy na start.

Pojawiły się również pytania o jakąś rekompensatę w postaci DLC czy czegoś podobnego, ale Paul napisał tylko, że rozważają wszystkie możliwe opcje.

Mimo starań, wciąż wiele funkcji sieciowych pozostaje wyłączonych, nawet po tym jak uda się zalogować na serwer. Rustchynsky przeprasza za wszelkie problemy i obiecuje, że niebawem wszystko wróci do normy.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/2014-10-13-driveclub-dev-defends-game-launch-had-confidence-servers-would-work

Tagi: driveclub evolution studios PlayStation 4