Project Cars celuje w 1080p i 60 klatek na PS4 - Xbox One może nie dać rady

Gry
1364V
Project Cars celuje w 1080p i 60 klatek na PS4 - Xbox One może nie dać rady
Mateusz Greloch | 29.09.2014, 15:36

Slightly Mad Studios przyznało, że na dzień dzisiejszy to PlayStation 4 bliżej do utrzymania stałych 60 klatek przy rozdzielczości 1080p w . Firma chciałaby, by obie konsole nowej generacji oferowały najwyższą płynność animacji, jednak nie wiadomo, czy konsola Microsoftu podoła temu wyzwaniu.

W zeszłym tygodniu odbywały się targi EGX, gdzie  prezentowało grę na obu konsolach, jednak pomimo pozytywnych opinii odwiedzających, ekipa widzi, gdzie mogłaby poprawić wydajność i wycisnąć z silnika jeszcze więcej. 

Dalsza część tekstu pod wideo

60 klatek na sekundę to bardzo istotny element rozgrywki w grach wyścigowych. Ludzie nie wiedzą jednak, że fizyka liczona jest z prędkością 600 razy na sekundę. Odczyt danych z kontrolera to około 250 cykli na sekundę. Reszta gier tego typu robi to zdecydowanie wolniej, co przekłada się na odczucia. Mierzymy również dane z opon, fizyki, zawieszenia i reszty elementów - 600 razy na sekundę.

Jako całkowity amator w kwestii symulacji, muszę wierzyć przedstawicielom studia na słowo, ale możecie być pewni, że kiedy gra już pojawi się na sklepowych półkach, ktoś bardziej ogarnięty ode mnie przetrzepie ją na wszystkie możliwe sposoby i uraczy was stosowną recenzją.

Źródło: Eurogamer.net

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper