Kontrolery ruchowe pozostaną martwe do czasu premiery hełmu VR Sony

Gry
6113V
Kontrolery ruchowe pozostaną martwe do czasu premiery hełmu VR Sony
Paweł Musiolik | 21.08.2014, 17:50

Gdy Sony informowało, że kontrolery PlayStation Move będą kompatybilne z PlayStation 4 spodziewałem się przynajmniej kilku produkcji wspierających ruchowy kontroler. Gracze także, co potwierdzały pytania o Sports Champions na PS4. Niestety, o tym możemy raczej zapomnieć.

Shuhei Yoshida w rozmowie z redaktorem serwisu Pocket-lint przyznał, że nie zobaczymy zbyt wielu gier wykorzystujących PS Move do czasu debiutu Projectu Morpheus. Dlaczego? Okazuje się, że nie ma takiego zapotrzebowania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sterowanie ruchowe było czymś w grach imprezowych i sportowych, tanecznych i muzycznych. Jednak nie sądzę by w tej chwili ludzie mieli ochotę na więcej takich gier.

Oczywiście nie oznacza to, że Move umrze:

Zdaliśmy sobie sprawę, że PS Move wyprzedziło trochę swoje czasy jako dokładne urządzenie wskazujące w 3D. Dlatego jesteśmy podekscytowani wykorzystaniem naszego kontrolera w wirtualnym środowisku, co było niewygodne przy ekranie 2D.

Dlatego wiemy, że wykorzystanie Move'a razem z Morfeuszem było dobrym pomysłem, który przyszedł do nas naturalnie.

A co z kamerą? Tutaj oczywista wypowiedź Yoshidy:

Największą możliwość PS Camera daje w trakcie transmisji sieciowych. Ludzie to pokochali. Transmitujący rozgrywkę zrozumieli, że widzowie chcą oglądać ich twarze w trakcie gry. Aktualnie to motor napędzający sprzedaż kamery.

No i Morfeusz wymaga kamery. Więc gdy hełm VR pojawi się na rynku, ludzie powinni pobiec wtedy do sklepu.

Źródło: http://www.pocket-lint.com/news/130438-playstation-exec-shuhei-yoshida-motion-gaming-is-dead-until-project-morpheus

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper