Paweł Musiolik Paweł Musiolik 16.08.2014 13:59
Silent Hills wystraszy nas najwcześniej w 2016 roku
1274V

Silent Hills wystraszy nas najwcześniej w 2016 roku

Dzisiaj to już trzecia informacja dotycząca gry z gatunku horrorów. Na Silent Hills (PS4) czeka jednak najwięcej osób, zwłaszcza po tym ,co Hideo Kojima zaserwował nam w grywalnym teaserze - P.T (PS4). Dawno nie było takiej produkcji, które wystraszyłaby tyle osób w tra krótkim czasie.

Jednak na Silent Hills (PS4) przyjdzie nam czekać. Bardzo długo. Najszybciej gra zadebiutuje w 2016 roku, a i ta data nie jest pewna. Przyznał to Hideo Kojima w rozmowie z redaktorem serwisu WhatIfGaming. Prowadzący wywiad zapytał o perspektywę w nowej odsłonie Cichego Wzgórza. Będzie pierwszoosobowa, a może zza pleców bohatera? Oddajmy głos Kojimie.

Nie jestem jeszcze tego pewien. Proces tworzenia gry ciągle przerabia widok z oczy bohatera i ten zza jego pleców, dając wybór tego jak będzie grała dana osoba. Nie wiemy czy damy wybór, czy ustawimy kamerę na sztywno za plecami bohatera. Ale chcemy w wybranych fragmentach przenieść kamerę "w oczy" naszego bohatera. Ale by zdecydować mamy dużo czasu. Gra najwcześniej pojawi się w 2016 roku. O ile nie później.

Logicznym nasuwa się pytanie - czy będzie to tytuł z otwartym światem jak Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) skoro powstaje na Fox Engine.

Jedyne co mogę powiedzieć to to, że Fox Engine powstał z myślą o grach z otwartym światem. Więcej o tym jaka może być gra nie powiem.

Premiera w 2016 roku może oznaczać wielkie szanse projektu wyłącznie na konsole tej generacji. Co wyszłoby na zdrowie wszystkim.

Źródło: http://whatifgaming.com/silent-hills-developer-deciding-between-first-person-and-third-person-point-of-view

Tagi: hideo kojima konami playstation 4 silent hills