Nowa łatka do The Last of Us Remastered skraca czas wczytywania meczów, ale...

Gry
1254V
Nowa łatka do The Last of Us Remastered skraca czas wczytywania meczów, ale...
Michał Madanowicz | 08.08.2014, 08:43

Naughty Dog wypuściło właśnie łatkę do opatrzoną numerem 1.01.012, która naprawić ma m.in. problemy z wyszukiwaniem meczów w trybie wieloosobowym. Jak tłumaczy deweloper, niedogodność związana z długim wczytywaniem się sieciowych potyczek nie jest jednak jeszcze w stu procentach usunięta.

Projektant trybu multiplayer, Quentin Cobb, zapowiedział na oficjalnym forum PlayStation, że choć łatka skróci czas wyszukiwania meczów, nie jest ona finalnym patchem. Zespół programistów zdecydował się napisać praktycznie od nowa kod odpowiedzialny za ten element rozgrywki, więc na nową łatkę przyjdzie nam trochę poczekać. Cobb podkreślił, że proces ten jest nie tylko czasochłonny, ale i wymaga testów. Dodał też, że o dacie premiery kolejnego patcha zostaniemy poinformowani w niedalekiej przyszłości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że ostatnia aktualizacja zmniejszyła moc miotacza ognia. – Teraz broń ta będzie na PS4 zadawała obrażenia z taką samą prędkością jak w wersji gry na PS3 – pisze Cobb. Kwestia miotacza, podobnie jak czasu wczytywania się meczów, także doczeka się kolejnej poprawki. Błąd, przez który w trakcie wykonywania specjalnych egzekucji gra wykorzystuje naszą amunicję w postaci paliwa, zostanie naprawiony w następnej łatce.

Źródło: www.community.us.playstation.com

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper