1080p i 60 klatek celem Naughty Dog w Uncharted 4: A Thief’s End
będzie pierwszą grą studia Naughty Dog działającą w rozdzielczości 1080p i płynności animacji na poziomie stabilnych 60 klatek na sekundę. Deweloper te same wartości pragnie również uzyskać w , co znacznie ułatwić ma doświadczenie, jakie twórcy zdobyli podczas prac nad odświeżoną wersją TLoU.
W rozmowie z serwisem Eurogamer strateg ds. społeczności w Naughty Dog, Arne Meyer, przyznał, że The Last of Us Remastered pomogło jemu i jego kolegom zrozumieć atuty PlayStation 4. Wiele z rzeczy, których studio nauczyło się w trakcie tego projektu, zaimplementowanych zostanie także w najnowszej odsłonie cyklu Uncharted.
Czy możemy stworzyć grę w 1080p i 60 FPS? Zawsze chcieliśmy to zrobić, ale dla efektów, które do tej pory umieszczaliśmy w naszych tytułach, 720p i 30 FPS były wystarczające. Teraz nie jest to już dostatecznie dobre, więc staramy się podołać nowemu zadaniu.
To rodzaj celu, kiedy mowa o budowie gry na silniku PS4. Ten cel udało nam się zrealizować w The Last of Us Remastered, więc dlaczego nie mielibyśmy się trzymać tego także w tym przypadku?
Uncharted 4: A Thief’s End zadebiutuje na rynku w 2015 roku. To produkcja ekskluzywna dla konsoli PlayStation 4.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.