Preordery The Last of Us Remastered idą jak szalone. Sony planuje sporą kampanię marketingową

Jeśli myśleliście, że mało kto zainteresuje się i wydanie najlepszej gry poprzedniego roku także na PS4 będzie klapą - to grubo się mylicie. John Walker z Sony Europe przyznał w trakcie rozmowy z redaktorem magazynu MCV, że zamówienia przedpremierowe lecą jak szalone i "wyrabiają normę".
Walker przyznał, że produkcja Naughty Dog otrzyma solidne wsparcie marketingowe, przynajmniej na rynku brytyjskim. O pozostałych krajach Europy się nie zająknął niestety. UK ma być oblepione plakatami związanymi z grą, w tamtejszych kanałach TV zobaczyć będzie można reklamy produkcji.
Jako przykłady podano chociażby wszelakie stacje metra, magazyny lifestyle'owe, media społecznościowe, reklamy na YouTube, oraz regularnie wyświetlane reklamy w kanałach ITV, Sky i Channel 4.




A co z preorderami? Walker przyznał, że ludzie zamawiają je w sporych ilościach, dzięki czemu na ten moment oczekiwania wobec gry zostają spełniane. A należy pamiętać, że nie każdy zaklepuje sobie grę przed premierą. Mnóstwo osób kupuje je normalnie w sklepie.