Preordery The Last of Us Remastered idą jak szalone. Sony planuje sporą kampanię marketingową

Gry
1040V
Preordery The Last of Us Remastered idą jak szalone. Sony planuje sporą kampanię marketingową
Paweł Musiolik | 11.07.2014, 07:00
PS4

Jeśli myśleliście, że mało kto zainteresuje się i wydanie najlepszej gry poprzedniego roku także na PS4 będzie klapą - to grubo się mylicie. John Walker z Sony Europe przyznał w trakcie rozmowy z redaktorem magazynu MCV, że zamówienia przedpremierowe lecą jak szalone i "wyrabiają normę".

Walker przyznał, że produkcja Naughty Dog otrzyma solidne wsparcie marketingowe, przynajmniej na rynku brytyjskim. O pozostałych krajach Europy się nie zająknął niestety. UK ma być oblepione plakatami związanymi z grą, w tamtejszych kanałach TV zobaczyć będzie można reklamy produkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jako przykłady podano chociażby wszelakie stacje metra, magazyny lifestyle'owe, media społecznościowe, reklamy na YouTube, oraz regularnie wyświetlane reklamy w kanałach ITV, Sky i Channel 4.

A co z preorderami? Walker przyznał, że ludzie zamawiają je w sporych ilościach, dzięki czemu na ten moment oczekiwania wobec gry zostają spełniane. A należy pamiętać, że nie każdy zaklepuje sobie grę przed premierą. Mnóstwo osób kupuje je normalnie w sklepie.

Źródło: http://content.yudu.com/A2kkit/MCV110714/resources/index.htm?

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper