Obcy: Izolacja będzie wyglądał tak samo na PS4 i Xboksie One
Niektóre multiplatformowe produkcje do tej pory o wiele lepiej radziły sobie na PlayStation 4 niż Xboksie One, mogąc na konsoli Sony pochwalić się obsługą wyższych rozdzielczości. Tego typu różnic nie uświadczymy w przypadku , który ukaże się na obu platformach.
Główny projektant Gary Napper zaprzeczył w rozmowie z Official Xbox Magazine, jakoby wersje gry na poszczególne platformy nowej generacji miały się różnić poziomem oprawy wizualnej (wcześniej potwierdzono już, że obie edycje działać będą w 1080p). Jedyne różnice, jakie Napper dostrzega, to te związane ze sterowaniem.
Graficznie wyglądają podobnie, ponieważ działają na tym samym silniku, który został dostosowany do poszczególnych platform. Jeśli mówimy o różnicach, to jedyne jakie dostrzegam, to te dotyczące mechaniki gry, np. wykorzystanie podświetlenia kontrolera DualShock 4 lub sensora ruchu Kinect.
Pracownik Creative Assembly został następnie zapytany o płynność animacji na PS4 i Xboksie One, ale tutaj także nie powinniśmy odczuć rozbieżności.
Myślę, że ilość klatek na sekundę jest porównywalna. Podkreślam, nie ma żadnego widocznego spadku jakości jednej wersji względem drugiej.
Premiera Obcy: Izolacja przypada na 7 października tego roku. Z ósmym pasażerem Nostromo zmierzymy się na PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One oraz PC.