Watch_Dogs będzie brzydsze niż nam się wydawało
Koniec. Wreszcie koniec sagi z rozdzielczością i płynnością animacji w . Pisaliśmy już o wpadce Sony z 1080p/60, pisaliśmy też o tym, że tak nie będzie. Wspomnieliśmy również o tym, że pewien niemiecki serwis zarzekał się, że informacje Sony był prawdziwe. Kto miał rację? Nikt.
Ubisoft postanowił opublikować wpis na blogu w którym wyjaśnione zostaje kilka kwestii technicznych i w samej rozgrywce. Zanim przejdę do najważniejszej informacji - ważna sprawa dla osób, które planują kupić . Wersja na poprzednią generację pozbawiona będzie trybu swobodnego podróżowania w multiplayerze oraz Decryption.
A teraz przejdźmy do sedna. Usiądźcie i złapcie się czegoś.
działać będzie w 900p przy 30 klatkach na sekundę, a wersja na Xbox One przy tej samej płynności odpalona będzie w 792p. Jak wytłumaczył to Jonathan Morin - producent gry?
Rozdzielczość to cyferki. Płynność to cyferki. Oczywiście mają one wpływ na doświadczenia płynące z gry. Ale tworząc grę podejmujesz decyzje w jaki sposób chcesz coś przedstawić. W naszym przypadku dynamizm jest najważniejszy. Chcesz mieć płynną animację, ale chcesz także zachować ten dynamizm rozgrywki.
Ludzie patrzą na korytarzowe strzelanki, które na przykład poza korytarzem i mnóstwem efektów nie oferują nic innego. I się tym zachwycają, zapominając, że my mamy otwarty świat w którym coś się ciągle dzieje.
Cóż, pozostawię to wyjątkowo bez słów komentarza. Ocenę pozostawiam Wam.