Watch_Dogs jednak w 1080p i prawie płynnych 60 klatkach na sekundę?

Gry
1124V
Watch_Dogs jednak w 1080p i prawie płynnych 60 klatkach na sekundę?
Michał Madanowicz | 13.05.2014, 15:37

Ostatnie 24 godziny upływają nam pod znakiem zamieszania związanego z rozdzielczością i ilością klatek na sekundę, w jakich działać będzie . Według niemieckiego serwisu golem.de w nową grę studia Ubisoft Montreal pogramy w full hd, ale musimy przygotować się na delikatne spadki płynności animacji.

Przypomnijmy, że opublikowany wczoraj na oficjalnej stronie PlayStation opis gry mówił o 1080p i 60 FPS. Kiedy informacja rozeszła sie po sieci, Sony szybko usunęło wzmiankę związaną z optymalizacją, co nie umknęło uwadze branżowych serwisów. Nie musi to jednak koniecznie świadczyć o tym, że Watch_Dogs nie uruchomimy w natywnym 1080p.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na łamach wspomnianego golem.de możemy poczytać wrażenia jednego z dziennikarzy z zamkniętego pokazu gry. Jego zdaniem produkcja działa w full hd i 60 klatkach na sekundę, choć czasami pojawiają się lekkie spadki płynności animacji. Osiągnięcie takiego wyniku wiązało sie jednak z poświęceniem w innych aspektach oprawy graficznej.

Nie najlepiej działa ponoć ambient occlusion (metoda cieniowania powierzchni obiektów przestrzennych), co najbardziej widać w nocy, kiedy niektóre samochody i obiekty w ogóle nie rzucają cienia, sprawiając wrażenie unoszących się w powietrzu. Na dodatek oczy kłuje brak filtrowania anizotropowego.

Nie zmienia to wszystko faktu, że rozdzielczość i ilość klatek na sekundę w Watch_Dogs wciąż pozostają zagadką. Premiera gry już za dwa tygodnie, więc tak czy owak sytuacja powinna wyjaśnić się na dniach.

Źródło: www.golem.de

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper