Tworzenie zawodnika, sponsoring i elementy RPG w UFC: Ultimate Fighting Championship

W ultrarealistyczny symulator walk zagramy już w czerwcu, a tymczasem możecie zobaczyć zwiastun przedstawiający kreator postaci, zdobywanie sponsorów i poziomów doświadczenia, a także przeczytać co nieco o funkcjach sieciowych.
Przyszły mistrz UFC stworzony? To dopiero początek jego kariery. Rozbudowany samouczek z licznymi opcjami treningowymi pomoże oswoić się z grą, a później zostaje nam już tylko wygrywanie walk, zdobywanie popularności (i sponsorów) i utrzymywanie wszystkiego, by nie wypaść z obiegu.
W kwestii rozwiązań sieciowych mamy ściganie się w rankingach z resztą świata, ale też Online Rivalies dla wszystkich tych, którzy nie widzą innych konkurentów poza największym wrogiem/przyjacielem. Tryb ten pozwala śledzić rywalizację między dwoma graczami, ustawiając odpowiednie walki i porównując statystyki obu. Gracz może mieć kilku takich arcywrogów naraz.



