Lawina szczegółów odnośnie rozgrywki w Watch_Dogs!

Gry
1401V
Lawina szczegółów odnośnie rozgrywki w  Watch_Dogs!
Michał Madanowicz | 24.04.2014, 16:38

Ostatnie dni to istny wysyp informacji na temat . Wczoraj mogliście zapoznać się z kilkoma materiałami wideo przygotowanymi przez Eurogamera, dziś natomiast fala nowinek nadciąga wraz z wywiadem przeprowadzonym przez PlayStation Access.

Rozmowa z dyrektorem kreatywnym projektu Jonathanem Morinem przyniosła odpowiedzi na wiele ciekawych pytań. Poniżej prezentujemy w pigule najciekawsze informacje przekazane przez pracownika Ubisoft Montreal.

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Deweloper nie robi niczego specjalnego z DualShockiem 4. Touchpad służyć będzie do otwierania mapy.
  • Wirtualne Chicago jest oczywiście mniejsze od prawdziwego odpowiednika, ale ulice są bardziej zagęszczone przez ludzi, niż ma to miejsce w rzeczywistości.
  • Można zabijać przypadkowych przechodniów.
  • Sposób, w jaki NPC na ciebie reagują, zależy od twojego zachowania i wskaźnika reputacji.
  • Gra posiada podobny system poszukiwania przez policję do tego znanego z GTA V. W przypadku Watch_Dogs nasze zachowania są jednak zapamiętywane przez otoczenie, więc problemów przysporzyć mogą nam również ludzie rozmawiający o nas na ulicy.
  • Rozgrywka będzie niosła ze sobą inne doświadczenia w zależności od tego, czy zdecydujemy się na działania powszechnie uważane za dobre, czy też złe. Nie będzie to miało jednak wpływu na samą historię.
  • Aiden ma kilka rodzajów ubrań, które gracz może dowolnie zmieniać.
  • Nie ma opcji ulepszania broni oraz tuningowania samochodów.
  • W grze znalazło się 70 różnych modeli aut.
  • Model jazdy będzie się różnił w zależności od typu samochodu.
  • Miasto jest duże, ale nie jest największe, jakie widziałeś w grach wideo.
  • Możesz odblokować kilka kryjówek, gdzie bohater będzie mógł spać i zaszyć się do czasu zawieszenia poszukiwań przez policję. Korzystając z kryjówki, można dowolnie zmieniać porę dnia oraz teleportować się do innych odkrytych wcześniej mieszkań.
  • Niektóre narzędzia przeznaczone do hakowania są bardziej skuteczne w określonych porach dnia.
  • Przeciętny gracz spędzi przy grze od 35 do 40 godzin. Zaliczenie jej na 100% to ponad 100 godzin gry. 
  • Niektóre tryby w rozgrywce sieciowej dostępne będą jedynie na konsolach nowej generacji oraz PC.
  • Istnieje tryb sieciowy, w którym wraz z innymi graczami możesz swobodnie poruszać się po mieście i robić, co tylko zechcesz. Nie ma w nim żadnych aktywności ani zadań.
  • W każdej chwili możesz wyłączyć możliwość włamywania się przez innych graczy do twojej gry, ale Morin zachęca, aby przed podjęciem takiej decyzji dać temu systemowi szansę.
  • W multiplayerze nie ma żadnego lobby.
  • Nie ma żadnej sieciowej interakcji pomiędzy wersjami gry na PS3 i PS4

Poniżej materiał wideo, z którego pochodzą cytowane informacje.

Źródło: www.dualshockers.com

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper