Kolejna gra wygląda lepiej na PlayStation 4
W momencie gdy myśleliśmy już, że deweloperzy na tyle okiełznali konsole nowej generacji, że różnice w grafice nie będą tak znaczące jak na starcie - wpada Ubisoft z za którym stoi ekipa RedLynx. Wspomniany duet nie ma dobrych informacji dla posiadaczy Xbox One.
Jako, że celem nadrzędnym w produkcji było zachowanie płynnych 60 klatek na sekundę, uczyniono właśnie wszystko by zachować nałożony na siebie wcześniej cel. Dlatego też gra w wersji na Xbox One będzie działać w rozdzielczości 900p i 60 klatkach na sekundę podczas gdy wydanie na PS4 60 klatek na sekundę osiągnie w pełnym HD, to jest 1080p.
Potwierdzili to sami deweloperzy w rozmowie z redaktorem serwisu GamesBeat w sam raz przed środową premierą gry. Nie wiemy jeszcze czy w grze zauważymy inne, większe różnice. Jednak w przypadku takiej produkcji nie nastawiałbym się za bardzo na cokolwiek innego. Zwłaszcza, że ważniejszy jest i tak miód płynący z tak trudnej gry. A nie sama grafika.