Kojima zbiera opinie o Ground Zeroes by ulepszyć The Phantom Pain
Prolog do w postaci przyjął się znacznie lepiej niż przypuszczaliśmy. Mimo, że gra jest bardzo krótka to jest też bardzo intensywna i to prawdopodobnie przekonało do niej graczy.
Teraz Kojima zbiera opinie krążące wokół Ground Zeroes by z Phantom Pain zrobić grę idealną. Jak było wspominane już w przeszłości ma być sto razy większe niż jego prolog. Jeśli faktycznie tak będzie, a Kojima naprawdę uwzględni opinie graczy to możemy dostać tytuł idealny.
We are collecting ur comments of GZ trying to tune TPP for providing more comfortable play. Getting better, hope you'll like it. Should be.
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 5, 2014
W ramach swojego twitterowego pisania Kojima podzielił się z czytelnikami jego wizją gry wideo.
Once, story was added in the game, and taken as expiration once you clear the game. Game had been consumed. Primarily, game should be (cont)
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 7, 2014
(cont) game should be interactive, differs every time u play, possible to replay repeatedly. I take that feel & replay value heavily in GZ.
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 7, 2014
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.