Creative Assembly przekonane o tym, że brak trybu sieciowego w Alien: Isolation to słuszna decyzja

Jeśli ktoś miał nadzieję na to, że umożliwi sieciowe potyczki z Obcym, to niestety się przeliczył. Twórcy od samego początku postawili na kampanię dla pojedynczego gracza i decyzji tej już nie zmienią.
Pełniący w Creative Assembly funkcję starszego producenta Jonathan Court nie ma co do tego żadnych wątpliwości - pełne skupienie się na trybie single player wyszło grze tylko na dobre.
Cały nasz wysiłek chcieliśmy skoncentrować na dostarczeniu graczom fantastycznych doświadczeń w kampanii fabularnej. Teraz możemy już powiedzieć, że jesteśmy pewni słuszności obranej drogi. Wierzymy, że mamy tutaj do czynienia z niezwykłym projektem.




Wczoraj poruszaliśmy już temat rosnącej ilości wydawanych na konsole gier, które nie posiadają trybu sieciowego. wpisuje się w ten trend. Oby Court i jego zespół dotrzymali słowa i dostarczyli nam kawał solidnego survival horroru, który w końcu wykorzysta potencjał Obcego.
Przypomnijmy, że datę premiery tej produkcji poznamy w najbliższą sobotę. Więcej informacji znajdziecie tutaj.