Michał Madanowicz Michał Madanowicz 27.03.2014 17:24
Ubisoft Montreal ma już pomysły na kontynuację Watch_Dogs. Mogły znaleźć się w "jedynce", ale...
562V

Ubisoft Montreal ma już pomysły na kontynuację Watch_Dogs. Mogły znaleźć się w "jedynce", ale...

Kilkumiesięczne opóźnienie premiery Watch_Dogs (PS4) umożliwiło twórcom dopracowanie tytułu i wprowadzenie nowej zawartości, która nie miała szans pojawić się w finalnym produkcie, gdyby został on wydany w pierwotnym terminie. Jak się okazuje, kilka większych, powstałych w tym czasie koncepcji zostało przez ekipę Ubisoft Montreal zachowanych na ewentualny sequel.

Lionel Raynaud z Ubisoftu przyznał, że zmiana daty premiery nie tylko dała potrzebny deweloperowi czas na dopieszczenie produkcji, ale także przyczyniła się do powstania wielu nowych pomysłów odnośnie contentu gry. Część z nich miałaby jednak negatywnie wpłynąć na spójność całego produktu, więc zrezygnowano z ich implementacji na rzecz sequela.

Zawsze dzieje się tak, że powstają rzeczy, które chcesz zachować na kolejną grę. (...) Mieliśmy różne pomysły, jakich ostatecznie nie udało się wprowadzić do finalnej wersji - niektóre były mało istotne i nie wnosiły nic wielkiego, ale inne były duże, jednak na tyle inne od tego, co sobie założyliśmy, że nie pasowały do całości i zmieniały ogólne odczucie. Spójność, którą osiągnęliśmy, byłaby trudna do utrzymania w przypadku wprowadzenia wszystkich nowych konceptów. Dlatego też na chwilę obecną lepiej jest to zachować na następną grę.

Watch_Dogs (PS4) na Playstation 4 miał trafić w dniu światowej premiery konsoli. Ostatecznie w sprzedaży gra znajdzie się 27 maja.

Źródło: http://www.computerandvideogames.com/

Tagi: lionel raynuad Ubisoft Ubisoft Montreal watch_dogs