Garść technicznych detali na temat The Order 1886 które zrobią na Was wrażenie
Dawno na naszych łamach nie gościła produkcja Ready at Dawn - . W trakcie GDC 2014 studio miało małą prezentację na temat technicznych spraw gry, głównie dotyczących silnika oraz wykorzystania pamięci RAM w PS4.
Ekipa przyznała, że nad całością pracowała od 2011 roku i na początku silnikiem zajmowali się tylko dwaj programiści graficzni. Aktualnie liczba ta zwiększyła się do pięciu, a całe studio Ready at Dawn liczy sobie ponad 100 pracowników. Silnik graficzny jest kompatybilny z DirectX11 oraz PS4, ale aktualnie jest szlifowany pod konsolę Sony.
Wykorzystuje on niskopoziomowy dostęp do procesorów PS4 oraz wielowątkowość pracy na kilku rdzeniach procesora. A jaki jest podział pamięci?
- 2 GB dla tekstur
- 128 MB dla dźwięku
- 700 MB dla geometrii plansz
- 600 MB na tekstury postaci
- 250 MB globalnych tekstur (efekty, interfejs)
- 700 MB na animacje postaci
Więcej znajdziecie w tej prezentacji, a poniżej dwa zrzuty z oświetlenia.