Paweł Musiolik Paweł Musiolik 22.03.2014 19:56
Garść technicznych detali na temat The Order 1886 które zrobią na Was wrażenie
1808V

Garść technicznych detali na temat The Order 1886 które zrobią na Was wrażenie

Dawno na naszych łamach nie gościła produkcja Ready at Dawn - The Order 1886 (PS4). W trakcie GDC 2014 studio miało małą prezentację na temat technicznych spraw gry, głównie dotyczących silnika oraz wykorzystania pamięci RAM w PS4.

Ekipa przyznała, że nad całością pracowała od 2011 roku i na początku silnikiem zajmowali się tylko dwaj programiści graficzni. Aktualnie liczba ta zwiększyła się do pięciu, a całe studio Ready at Dawn liczy sobie ponad 100 pracowników. Silnik graficzny jest kompatybilny z DirectX11 oraz PS4, ale aktualnie jest szlifowany pod konsolę Sony.

Wykorzystuje on niskopoziomowy dostęp do procesorów PS4 oraz wielowątkowość pracy na kilku rdzeniach procesora. A jaki jest podział pamięci?

  • 2 GB dla tekstur
  • 128 MB dla dźwięku
  • 700 MB dla geometrii plansz
  • 600 MB na tekstury postaci
  • 250 MB globalnych tekstur (efekty, interfejs)
  • 700 MB na animacje postaci

Więcej znajdziecie w tej prezentacji, a poniżej dwa zrzuty z oświetlenia.

Źródło: http://mynameismjp.files.wordpress.com/

Tagi: PlayStation 4 ready at dawn the order 1886