Daniel Stroński Daniel Stroński 21.03.2014 20:42
Luftrausers po trzech dniach od premiery zaczęło przynosić zyski
426V

Luftrausers po trzech dniach od premiery zaczęło przynosić zyski

Wydana w zeszłą środę na europejskim PS Store (i dzień wcześniej w USA) Luftrausers (PS Vita) bardzo szybko się zwróciło i każda kolejna sprzedana kopia przynosi twórcom czysty zysk, a PlayStation zdobyło kolejną porządną pozycję indie.

Deweloper gry, dwuosobowe studio Vlambeer (co po holendersku oznacza ognistego niedźwiedzia) umieścił na Twitterze następujący wpis:

 

LUFTRAUSERS już się zwóciło i przynosi zyski. Produkcja trwała dwa i pół roku. Jesteśmy zaskoczeni i wdzięczni.

Widząc bardzo oszczędną oprawę, ktoś złośliwy mógłby spytać to sprzedały się już całe trzy kopie?, lecz Luftrausers to całkiem złożona gra, która przez ćwierć dekady tworzona była na konsole PS3 i PS Vita oraz komputery osobiste.

Pomimo wysokich ocen (wersja na PS3 utrzymuje się w serwisie metacritics na poziomie 81/100), gra nie przypadła do gustu Mateuszowi, co opisał w recenzji. Skusicie się tego indyka?

Tagi: luftrausers PLAYSTATION 3 playstation vita vlambeer